ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
נגישות
blog blogM

בלוג

למה חשוב לגרום ללקוחות לרשום ביקורת בכרטיסיית GOOGLE MY BUSINESS

מה הקשר בין כתיבת ביקורות של גולשים על העסק לבין קידום אורגני? במאמר זה נעבור על היתרונות של פלטפורמת GOOGLE MY BUSINESS ונסביר את הכוח הטמון בביקורות הגולשים לשיווק העסק.

האם פרסום של דפים מהאתר ברשתות חברתיות עוזר לקידום האורגני של האתר?

מה זה קידום אורגני ואיך הוא עובד? איך ניתן לנצל את המיטב מהרשתות החברתיות על מנת לקדם את האתר? ומה הטרנדים החמים ביותר? כל הפרטים במאמר הבא.

על מה חשוב לשים לב כשמעצבים דפי נחיתה?

בשונה מאתר או אפילו עמוד פייסבוק של העסק, מטרתו של דף הנחיתה היא אחת: להביא להמרה כלשהי בצורת ליד, התקשרות, או כל דבר אחר. אולם, המקום ומרחב הפעולה שעומד לרשותנו בדף הנחיתה הוא יחסית מוגבל. אז איך עושים את זה כמו שצריך?

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חברת אחסון?

חברת אחסון לאתרים היא לא מסוג השירותים שנהוג להחליף בתדירות גבוהה. לכן, הודות לחשיבותו הגבוהה של האחסון לקידום האתר, לדירוגו, לכל נושא האבטחה וכד', חשוב לדעת אילו מאפיינים יש לבדוק לפני שבוחרים חברת אחסון לאתר!

במה להשקיע יותר באתר – בדסקטופ או במובייל?

במה להשקיע יותר באתר, בדסקטופ או במובייל? במידה והתכנים לא יהיו זהיים בין הדסקטופ והמובייל גוגל תעניש אותו וארד בדירוגים? היכנסו למאמר ותדעו הכל!

עדכון המהירות של גוגל החל לפעול

ממש לא מזמן, גוגל הוצא לפועל את עדכון המהירות למובייל, שהוא בעצם מדד רשמי למהירות טעינת העמודים באתר בגרסת המובייל, המשפיע על דירוג האתר. עד כמה המדד משמעותי והאם בעלי אתרים יידרשו לעשות צעדים דרסטיים לשיפור מהירות האתר?

5 דברים שצריכים לשים לב אליהם באתר חנות

השקעתם בבניית אתר חנות? הנה כמה דברים שתרצו לשים לב אליהם בדרך להצלחה!

המדריך לייצר קישורים חיצוניים איכותיים לאתר שלנו

גם בשנת 2018, מסתמן שקישורים איכותיים הם בעלי השפעה ניכרת על קידום האתר בגוגל ובכלל. אז לצד התוכן האיכותי, ההיררכיה, שילוב מילות המפתח ועוד, אנו רוצים לעסוק קצת בקישורים, רק כדי לסייע לכם לבין מי נגד מי ומהם בעצם קישורים איכותיים.

כמה חשוב לשלב בין קמפיין ממומן לקמפיין אורגני?

הן קמפיין קידום ממומן והן קמפיין קידום אורגני טומנים בחובם יתרונות רבים עבור העסק שלכם ברשת. עם זאת, בעלי עסקים לעיתים נותרים מבולבלים באשר ליתרונותיהם ולא ידועים כיצד לשלב ביניהם נכון, אם בכלל. במאמר הבא נסביר מדוע אנחנו ממליצים לשלב בין השניים ומתי.

מה ההשפעה של GOOGLE MY BUSINESS ב-2018?

באופן כללי ניתן לומר ש GOOGLE MY BUSINESS ממשיך להשפיע רבות בשנת 2018 ולהוות פלטפורמה מרכזית עבור קיום העסק בשנת 2018. הנה כמה עדכונים שלכם כבעלי עסקים, שווה להכיר!

למה העסק שלכם חייב קידום אורגני?

קידום אורגני הוא מבחינות רבות הבסיס של הנוכחות  ברשת. אם אתם צריכים במקרה עוד כמה סיבות מצוינות לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית, הנה כמה ממש טובות!

טרנדים לשיווק דיגיטלי לשנת 2018

קיימות כמה מגמות שיווקיות בעולם הדיגיטל שלא משאירות מקום לספק והאמת, שגם לא משאירות הרבה ברירות לעסקים. אז אם אתם רוצים לדעת איך באמת להצליח בשיווק ב- 2018- 2019, המשיכו לקרוא!

חשיבות קיצור זמני טעינת אתר

אתם משקיעים רבות בפיתוח וקידום האתר ומשום מה לא מצליחים להביא תנועה רבה לאתר? ייתכן מאוד שהבעיה היא בזמן טעינת האתר. להלן, נספק לכם מידע עדכני וחשוב אודות חשיבות העניין ושיפור המהירות.

האם השיווק באינטרנט שלכם מושפע מעונות השנה?

עונות השנה הן אחד הגורמים הבולטים המשפיעים על כולנו. בסופו של דבר, אין אדם שלא מרגיש מעט יותר עייף בחורף, או הורה שלא זקוק לרעיונות לפעילות בקיץ עם הילדים, וכיו'. לכן, שיווק המותאם לעונות השנה מהווה את אחת מהאסטרטגיות השיווק האפקטיביות ביותר עבור העסק!

מה חשוב לדעת שעוברים מחברת קידום אתרים אחת לאחרת?

מדוע בכלל לעבור לחברת קידום אתרים אחרת? שאלה טובה. ככלל, התשובה שלה תלויה לחלוטין בלקוח. כך או כך, סביר להניח שלבעלי אתרים ועסקים הנושא מוכר מאוד ולכן במיוחד עבורם, הכנו את המאמר הבא!

איך משפרים יחס המרה?

יחסי המרה טובים הם המטרה של כל בעל אתר באשר הוא, אולם מטבע הדברים, לפעמים יחסי ההמרה יהיו בשיעור נמוך מהמצופה. קיימות דרכים רבות מאוד לשפר את יחסי ההמרה ובמאמר הבא, נרחיב על כמה מרכזות שבהן.

כבר חשבתם איך אתם הולכים לנצל את ארוויזיון ישראל 2019 לטובת העסק שלכם?

יצירתיות היא בכלל תכונה טובה לעסקים. אולם בכל הקשור לקידום אתרים ברשת, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא הן תכונות מפתח שיכולות להקפיץ את האתר שלכם ולסייע לו לנסוק קדימה. במאמר הבא, נעסוק בניצול הזדמנויות באינטרנט ובפרט, בניצול ארווויזיון 2019 לטובתכם העסקית!

5 טעויות קידום שכדאי להימנע מהן בכל מחיר

קיימות טעויות קידום רבות שניתן לדבר עליהן וללא ספק הן עולות על 5 בלבד. לכן, קיבצנו עבורכם 5 קבוצות של שיטות קידום (כפי שאנו אוהבים לכנות אותן) שבאמת, אבל באמת עדיף להימנע מהן!

קידום אתרים אוטומטי - האם זה אפשרי

קידום אתרים אוטומטי הוא אפשרות שעולה מפעם לפעם על ידי מקדמי אתרים שונים ואפילו על ידי בעלי אתרים המחפשים את הדרך הקלה להצליח להתקדם בגוגל ללא בזבוז זמן על פעולות קידום שונות. אז, האם יש בכלל דבר כזה והאם הוא מומלץ? ננסה לענות על השאלות הללו במאמר הבא.

כיצד ליצור חווית משתמש טובה מבלי לפגוע בקידום האתר

קידום אתר יעיל וחווית משתמש טובה הם במידה רבה ה"חלום" של כל בעלי ומקדמי האתרים. במאמר הבא, נסביר מהן הטעויות הנפוצות הגורמות לסתירה בין השניים וכמו כן, איך ניתן להתגבר עליה.

למה חשוב לעשות פרופיל קישורים פנימיים לאתר?

פרופיל קישורים הוא רשת הקישורים לאתר מסוים, מאתרים אחרים ופורטלים. לכל אתר ברמת העיקרון, צריך להיות פרופיל קישורים ומעבר לכך, ככל שפרופיל הקישורים של האתר יהיה מספיק איכותי ואמין, כך גם אמור לעלות הדירוג של אותו אתר בגוגל.

למה חשוב ליצור "קישורים ידידותיים" (Friendly URLs)?

מבין כל שיטות הקידום, ניתן לומר שקישור ידידותי הוא מושג שבעלי אתרים רבים אינם מכירים ושמים עליו דגש. אולם, היות ומדובר בפרמטר חשוב עבור מנוע החיפוש, הגולשים ואף אפשרויות נוספות באתר, הכנו עבורכם מאמר שיסקור בקצרה את הנושא.

קידום באינסטגרם - איך עושים את זה?

בדיוק כמו כל תחום קידומי אחר, הקידום באינסטגרם הוא תורה בפני עצמה. במאמר הבא, נציע לכם כמה דרכים מעשיות ובסיסיות שיסייעו לכם להקים ולבסס את פרופיל האינסטגרם של העסק.

ערוץ יוטיוב - האם זה באמת עוזר לקידום אתרים?

החזקת ערוץ יוטיוב והעלאת סרטונים קבועים איננה משימה פשוטה בכלל. במאמר הבא, נשים לרגע בצד את עניין הקידום האורגני ונתרכז בכדאיות של הקמת ערוץ יוטיוב עבור קידום התדמית של אתר העסק, משיכת גולשים ולקוחות חדשים.

האם פופאפ פוגע בקידום אתרים אורגני?

שימוש במודעות פופאפ הן עדיין מאוד פופולריות, גם במובייל. אולם, לפני שאתם קופצים לפרסם מודעה, כדאי מאוד להכיר את סוגי המודעות שגוגל לא כל כך אוהב ויכולות אף לפגוע בדירוג האתר.

חשיבות התקנת תעודת SSL

SSL חשוב עבור אבטחת האתר, אך גם עבור קידום האתר ודירוגו בגוגל. אם עדיין לא התעדכנתם בנושא, בהחלט הגיע הזמן!

חמש דרכים מוכחות לשפר את דירוג האתר בגוגל

במאמר הבא יוצגו חמש דרכים שיעזרו לכם לשפר את נראות האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל נתחיל בשאלה שהכי מעניינת את רוב בעלי האתרים: כמה זמן זה יקח?

שינויים באופן שבו גוגל מודדים Page Speed

מהירות הגלישה מהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור הגולש, אך גם עבור הדירוג של גוגל. כחלק ממגמת ההתחשבות הרבה של גוגל בחוויית המשתמש כמשפיעה על דירוג האתר, גם השדרוגים האחרונים בכלי PageSpeed Insights של גוגל PageSpeed Insight נועדו לשפר את יכולת הדפדפן להתחשב בחוויית המשתמש, בכל הקשור למהירות הגלישה לדפים.

על הפסקת התמיכה בתגית מטה לחדשות

לאחרונה, קיבלנו אישור רשמי לכך שמבחינת גוגל, אין חשיבות לתג ה-ניוז מטה. מה זה בדיוק אומר מבחינת קידום אתרי חדשות, וכיצד ניתן בכל זאת לסייע לקידום אתר ולביסוסו כאתר חדשות במנוע החיפוש?

שימוש יתר במילות מפתח לקידום אורגני

בשלב שאנו נמצאים בו כיום, כבר עברו הרבה מים בירדן בכל הקשור לשילוב מילות מפתח, שימוש יתר כאסטרטגיית קידום וכד'. כיום, גם מרבית המקדמים (האיכותיים), כותבי התוכן ובעיקר גוגל, יודעים שמדובר בשיטת קידום גרועה שרק מזיקה לאתר. להלן נביא כמה לקחים עיקריים שיוכיחו לכם אחת ולתמיד מדוע לא כדאי להשתמש במילות מפתח באופן מוגזם לקידום האתר.

על המעבר לאינדוקס קודם במובייל

בתחילת 2018 גוגל הודיעה כי היא הולכת להרחיב את אינדוקס ה- mobile-first לאתרים נוספים, כפי שידענו עוד משנת 2015. לכן, אם טרם התכוננתם, זה הזמן להפשיל שרוולים, לבחון את האתר שלכם ולבדוק שהוא אכן עומד בקריטריונים של מנוע החיפוש.

3 סיבות למה עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים ובינוניים

לאחרונה, יצא לנו לכתוב כמה וכמה מאמרים שעסקו מכיוונים שונים בקשיים שיכולים לאפיין אתרים גדולים לעומת קטנים בכל הקשור לקידום ודרוג בגוגל. לכן, החלטנו לאסוף כמה מן התובנות העיקריות ולעסוק ספציפית בשאלה: מדוע עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים לעומת גדולים?

איך להתקדם בגוגל בלי אתר?

לצד תחום קידום האתרים המתחדש והדינמי, גוגל מציעה לעסקים לא מעט דרכים חדשות להתקדם במנוע החיפוש ללא אתר ולהופיע בתוצאות הראשונות. לאילו עסקים הדרכים הללו מיועדות והיכן עומדת שיטת הקידום הזו מול קידום האתר? ננסה לענות על השאלות במאמר הבא.

איך להתמודד עם תגובות שליליות מזויפות בגוגל ראשי

גילוי מפתיע של ביקורת שלילית על העסק ברשת אינה תופעה נדירה. כפי שנסביר במאמר, קיימות להופעתן של ביקורות שליליות סיבות שונות ומשונות שאינן בהכרח קשורות לשירות גרוע. אז  שניה לפני הבהלה לדירוג האתר בגוגל או לאיבוד לקוחות פוטנציאליים, הכנו מאמר שיסייע לכם להתמודד עם התופעה. קחו נשימה עמוקה והמשיכו לקרוא!

איך להתמודד עם חיפוש מסונן בחנויות וירטואליות מבחינת SEO

קידום אורגני (SEO) טוב לא קשור רק למילות וביטויי מפתח באופן בלעדי, אלא גם מושפע מגורמים רבים וביניהם האופן בו גוגל סורק את עמודי האתר, התוכן הקיים בה ומבנה האתר מבחינה טכנית. במאמר הבא בחנו להתמקד בקידום חנויות וירטואליות ובפרט, בבעיות הקשורות לחיפוש מסונן.

AMP Story

בעל עסק ואתר? כדאי שתקראו את המאמר הבא שעוסק ב"דבר הבא" בקידום אתרים אורגני

8 דרכים להשגת תוצאות מהירות מהקידום האורגני

חשוב לזכור שבקידום אורגני, צריך לחכות ולהמתין עד שרואים תוצאות, הכנסו לקרוא כמה טיפים שימושיים לסייע לקידום האורגני

מהם גורמי הדירוג החשובים ביותר לקידום האורגני

גוגל כידוע משנה מפעם לפעם את הגורמים המשפיעים על דירוג האתרים שלו. לכן, קיבצנו עבורכם כמה גורמים ודגשים שנמצאו כמאפיינים אתרים מובילים.

מעבר חלק מאתר מובייל לאתר רספונסיבי

נושא התאמת אתרים למובייל הוא אחד "החמים" בתחום קידום אתרים והקמתם. בין אפשרויות הפעולה, בעלי אתרים מחליטים לעיתים לעבור לאתר רספונסיבי במקום להמשיך את הפעילות גם באתר מותאם לנייד. להלן נציג את הסוגיה ודרכים שימושיות למעבר פשוט ואפקטיבי.

מהו תוכן משוכפל

בעלי אתרים חוזרים שוב ושוב על אותן טעויות המביאות לתוכן משוכפל ואתו גם בעיות שונות לאתר. אז מהם הגורמים לכך ומה ניתן לעשות כדי למנוע את התופעה?

הנגשת מספרי טלפון

אחת מן האפשרויות החדשות יחסית אשר מציעה גוגל לקידום אורגני של עסקים הוא שילוב מספרי טלפון שנראים תחת יותר ויותר מודעות. מדובר בשדרוג, שיאפשר לחלק מן העסקים להגדיל את הנגישות של הלקוחות לעסק על ידי העלאת הסבירות להתקשרות מידית. אז מה היא בדיוק האופציה הזו והיכן היא עומדת ביחס לקידום האורגני הרגיל בגוגל?

מה זה קלאוקינג

קלאוקינג או מיסוך, היא טכניקה לא חוקית אשר משמשת לרוב לשיפור דירוג האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, תוך רמאות של האלגוריתם. קראו עוד אודות התופעה, היחס אליו מבחינת מנועי החיפוש והדרכים בהן הוא עובד

מה המשמעות של provided not בגוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא כלי אשר עד לפני שנים לא רבות הראה לנו כמעט במדוייק את ביטויי המפתח שהובילו לאתר שלנו. אולם כיום זה לא כך, עניין המצריך ממקדמי אתרים ובעלי אתרים למצוא דרכים יצירתיות שדרכן ניתן להפיק מידע שימושי אודות התנועה האורגנית לאתר.

חשיבות ביקורות ודירוגים בעמוד גוגל העסק שלי

Google My Business הפך זה מכבר לכלי קידומי משפיע ביותר, בייחוד על החיפושים המקומיים שנעשים ברשת. במאמר הבא נתעסק  בחשיבות הכלי, הגורמים המשפיעים עליו ובפרט, שימת הדגש הרצוי בכל הקשור לביקורת על העסק ושאר מרכיבי דירוג.

מה זה AMP ואיך זה עוזר לקידום האורגני

גוגל משיקה מפעם לפעם חידושים שנועדו לסייע לאתרים להתאים את עצמם למאפייני הגלישה הנוכחיים. אחד מהם, הוא ה-AMP אשא מסייע לאתרים להתאים דפים למובייל באופן בו ייטענו יותר מהר. קראו עוד אודות החידוש, יתרונותיו וחסרונותיו והקשר שלהם לקידום אורגני.

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים אשר אינם פונים ללקוחות פרטיים הוא מורכב ודורש בעיקר שינוי מחשבתי. אתם מוזמנים לקרוא עוד אודות הגישה השיווקית, תרגומה לקידום יעיל והמרות, והדרך המנצחת לבניית קשר מניב עם לקוחות עסקיים.

קידום אתרים אורגני או ממומן

אחת מן השאלות המובהקות ביותר של עולם קידום, שיווק ופרסום העסקים ברשת היא: באיזו שיטת קידום לבחור, או באיזו להשקיע: אורגני או ממומן? על מנת לסייע לכם להכריע בהחלטה החשובה, הבאנו לפניכם כמה נקודות חשובות ורלוונטיות אודות הסוגיה.

קידום אתרי חנות

במידה והנכם בעלי חנויות חדשים או ותיקים, רצוי מאוד שתכירו את תחום אתרי החנויות ברשת ובייחוד את המאפיינים העיקריים עליהם יש להקפיד.

על קידום אתרים לוקאלי

עסקים קטנים עלולים להיתקל בלא מעט קשיים בשיווק וקידום ברשת, בייחוד לעומת רשתות המציעות שירות דומה, או ריבוי עסקים ותחרות גדולה בכלל. כדי לשפר את סיכוייהם, ניתן להשתמש באופציית הקידום הלוקאלי אשר מסייעת לעסק במציאת לקוחות פוטנציאליים, שיפור יחסי ההמרה ואף שיפור של מיתוג העסק.

קידום אתרים במובייל

על מנת לסייע לכם, כבעלי עסקים, לקדם ולשווק נכון אתרים במובייל בעידן הנוכחי, הכנו עבורכם כמה דגשים עיקריים.

איך עושים פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק היא אחת השיטות הנפוצות, אך המבלבלות הקיימות בתחום הקידום הממומן. מחד, מדובר ברשת נפוצה ופעילה כידוע, ומאידך מדובר באפיק אשר הידע הקיים לגביו נמוך יחסית וכל שכן, המיומנות בו. על מנת לעשות עבורכם קצת סדר בדברים, הכנו מאמר אשר כולו עוסק בתחום הקידום הממומן בפייסבוק!

מעבר מאתר ישן לאתר חדש

מעבר מאתר ישן לחדש הוא צעד חיוני במקרים רבים. אולם כאשר הוא נעשה באופן שגוי, האתר החדש עשוי לסבול מאיטיות במקרה הטוב, ועונשים שונים של גוגל במקרה הגרוע יותר. לפניכם מידע חיוני אודות הנושאים עליהם רצוי להתעכב במיוחד

פרסום ממומן לעסקים קטנים – במה כדאי להתמקד

עסקים קטנים רבים בוחרים (ובצדק) בדרך הפרסום הממומן, על אף מגבלות שונות המאפיינות אותם, כגון קהל לקוחות מצומצם, תקציב נמוך ועוד. המאמר הבא, נועד לסייע לעסקים קטנים להתחשב בגודל העסק ומאפייניו, על מנת למקסם ככל הניתן את הצלחת הפרסום הממומן.

מה זה LSI ואיך הוא יכול לסייע לנו לקדם את האתר שלנו

מאז 2003, משתמש גוגל בטכנולוגיה מהפכנית הקשורה לביטויי חיפוש של גולשים. בואו לגלות כיצד נוכל להשתמש בה לקידום האתר במנוע החיפוש.

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם היא אופציה הקורצת לעסקים רבים, הודות לתפוצה ההולכת וגדלה של הרשת, הדרך הנוחה יחסית בה ניתן לפרסם בה והקשר הישיר לפייסבוק. ויזואליות, יצירתיות ושיווקיות הן שם המשחק!

מהו תג קנוניקל

תג הקנוניקל הינו דרך קלה יחסית לסייע למנועי החיפוש להתמודד עם בעיית תוכן הכפול. אולם, כאשר לוקחים בחשבון שתוכן כפול הוא בעיה אשר יכולה להתרחש בשני דפים באותו אתר ואף בשני דומיינים שונים, נשאלת השאלה: האם תג קנוניקל מתאים לפתירת כל בעיה של תוכן כפול? במאמר הבא, השתדלנו לענות על מספר שאלות מרכזיות אודות התג ושימושו.

קמפיין PPC מוצלח

הקידום הממומן הינו אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לקידום עסקים בעולם הפרסום של היום. רבים וטובים בוחרים לנהל את הקמפיין לבד ללא היעזרות בבעל מקצוע. עבור אותם בעלי עסקים ואחרים, קיבצנו עבורכם כמה טיפים שנועדו למנוע טעויות נפוצות וכמובן, לסייע לכם בניהול קמפיין מוצלח.

קידום ביטוי זנב ארוך בגוגל

מה החשיבות של ביטויי זנב ארוך ואיך הם באמת משפיעים ישירות על לקוח פוטנציאלי שבשל לרכישה. כל מה שצריך לדעת על ביטוי זנב ארוך בכתבה הבאה

איך לקדם אתר חנות

אתרי חנות נעשים נפוצים יותר ויותר. הקלות של הרכישה שיכולה להתבצע מכל מקום מעודדת שימוש בחנויות אינטרנטיות. יש כמה נקודות ודגשים חשובים שצריך להקפיד על מנת להפוך את החנות לידידותית לגולש וגם טובה לקידום בגוגל. הכנסו וקראו:

איך מבצעים פרסום ממומן ביוטיוב

אילו אפיקי פרסום וקידום מציע לנו יוטיוב? האם קמפיין כזה נחשב לזול? ומה חשוב לדעת עבור קמפיין אפקטיבי? על שאלות אלו ועוד קראו במאמר הבא.

מהן הדרכים הנכונות להגדלת תנועה לאתר שלכם

הנה כמה טיפים אשר יוכלו לכוון אתכם לקהל יעד מתאים ופוטנציאלי. הכנסו וקראו

גוגל העסק שלי - מדריך למתחילים

על אף שפלטפורמת Google My Business איננה פופולארית במיוחד בארץ, היא תופסת תאוצה הודות לשלל היתרונות הקיימים בה עבור עסקים.  לכן, קיבצנו עבורכם מידע שימושי אשר עשוי לסייע לכם להשתמש בכלי החינמי, הידידותי והאפקטיבי עבור העסק שלכם

איך ומתי מבצעים הפניות 301 או 302

הפניות חשובות לשני צדדים: לגולש ולגוגל – מה חשיבותן ולמה צריך לבצע אותם כמו שצריך, על כך במאמר הבא

לאן להפנות בקמפיין ממומן

לא יודעים איפה הכי נכון להנחית קמפיין ממומן, לדף נחיתה או לאתר? לחצו כאן כדי לדעת כמה דברים חשובים

איך למשוך את הגולש להישאר באתר שלנו?

היום זה כבר לא סוד שקידום אתר מביא להגדלת חשיפה בגוגל וכך גם מגדיל את כמות הכניסות לאתר אך מה באמת גורם לגולש להישאר באתר? כל זאת ועוד על עיצוב גרפי בכתבה הבאה:

איך משפיע קישור של אנקור טקסט לקידום האתר?

ידוע שקישורים חיצוניים מסייעים לנו לקדם את האתר בגוגל בצורה מקצועית וטבעית, אך יש גם דרך נכונה לעשות. אז איך באמת יוצרים קישור נכון? הכנסו לכתבה הבאה:

כל מה שצריך לדעת על נגישות אתרים

מעבר להצעת החוק שתחול בקרוב על בעלי האתרים ישנם גם יתרונות בולטים משמעותיים לגבי נושא הנגישות. לכתבה המלאה:

עדכון גוגל "פינגווין" – איך עוברים בהצלחה?

רבים מתייחסים לעדכון פינגווין כאל עונש שגוגל מטילים על אתר, אך מהותו למעשה היא לזהות פעולות אשר מהוות הפרה ברורה של טכניקות קידום אשר פוגעות באיכות האתר. איך צולחים את העדכון? על כך בכתבה הבאה:

קידום אורגני בתחומים תחרותיים: איך צריך לפעול?

קידום אורגני בתחומים תחרותיים הוא לא נושא פשוט, אך גם לא מקרה אבוד. עסקים בתחום הפלסטיקה, ריהוט, תכשיטים ועוד תחומים פופולאריים - הכתבה הזו בשבילכם

קידום אתר ללא קישורים: טכניקות בולטות

הקמת כרטיס עסק בגוגל, התאמה לסלולר ושדרוג התכנים באתר. לפניכם כמה טכניקות לקידום האתר ללא קישורים. יש כמה דברים שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם. היכנסו

ניהול מוניטין ברשת: איך מתמודדים עם אזכורים שליליים

כל עסק עלול להתמודד לעיתים עם ביקורות שליליות וכתבות לא חיוביות במיוחד. הבעיה? הן נשארות לנצח בגוגל. מהו ניהול מוניטין ברשת ואיך דוחקים את האזכורים? היכנסו

עיצוב ומיתוג אתר לעסק

אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק שלכם, רצוי ליצור אתר מרשים המשדר מקצוענות ורצינות, אך גם נגישות וידידותיות למשתמש. זקוקים לשירותי עיצוב ומיתוג אתר? זו הכתבה בשבילכם

איך בלוג באתר מייצר כניסות איכותיות?

מעוניינים לשדרג את הנוכחות שלכם בגוגל? להביא עוד טראפיק אורגני רלוונטי? נסו להקים בלוג באתר. איך זה עוזר ומה הטיפ שיסייע להצלחה? היכנסו

גוגל פנדה: העדכון שבאמת הפך את התוכן למלך

גוגל פנדה הוא שמו של העדכון באלגוריתם של גוגל שיצא ב-2011. מדובר במהפכה גדולה בעולם הקידום האורגני. איך זה שידרג את מעמד התוכן באתרים? היכנסו

מפת חום: כלי יעיל לשיפור ההמרות מהאתר

מפת חום היא כלי שימוש ביותר לאופטימיזציה של עמוד נחיתה או אתר. מדוע חשוב לעבוד עם מפת חום ואיך זה יכול להשפיע על כמות הפניות? היכנסו לבלוג

אתר מובייל: מה ההבדל בין אתר מותאם לרספונסיבי?

בונים אתר חדש? עליכם התייחס בכובד ראש לנושא של אתר מובייל. כיום יש בשוק שתי אופציות: אתר מותאם למכשירים לבין אתר רספונסיבי. ומה הקשר לגוגל? הכל כאן במאמר

האתר נעלם מגוגל: מה עליכם לעשות?

האתר נעלם מגוגל? ובכן, זה סימן על קידום אתרים לא נכון או על תקלה טכנית. היכנסו למאמר ובדקו מה עליכם לעשות כדי לחזור לגוגל

מיתוג באינטרנט באמצעות קידום בגוגל

מיתוג באינטרנט מושתת היום לא מעט על הנוכחות של אתרים במנועי חיפוש. כיצד קידום אורגני מוצלח מסייע לכם בחשיפה ובתהליך של מיתוג דיגיטלי ברשת? התשובות כאן בבלוג

שגיאות נפוצות בקידום אתרים: כך תוכלו להימנע מהן

התמקדות בביטויים בודדים בלבד, אי התפתחות לכיוון של זנב ארוך והליכה עיוורת אחרי מתחרים. שגיאות נפוצות בקידום אתרים מהזווית של מילות המפתח. היכנסו לבלוג

למה מהירות טעינת אתר חשובה לקידום האתר?

מהירות טעינת אתר היא פרמטר משמעותי לא רק בקידום אורגני בגוגל אלא בחוויית הגלישה כולה של קהל היעד שלכם ולזה יש השפעה מרכזית. איך מטפלים בנושא? היכנסו לבלוג

העידן החדש של קידום אתרים לוקאלי

בשנת 2016 הוציאה גוגל את העדכון "אופוסום" לאלגוריתם שלה. איך זה משפיע על קידום אתרים לוקאלי ובמה זה יכול לעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים?

צפיפות מילות מפתח

מהי צפיפות מילות מפתח? ממה צריך להיזהר ואיך מתנהלים נכון עם קידום התוכן שבאתר שברשותכם. הכירו את אחת הסכנות שאורבות לקידום האתר שלכם

קידום אתרי אופנה וביגוד

בימינו לכל מותג אופנה שמכבד את עצמו יש אתר ברשת. אך מה לגבי חשיפה? יש הרבה טקטיקות שמסייעות בשיווק ובקידום האתר. לפניכם כמה טיפים

קידום אורגני ממוקד: כך תשפרו המרות מהאתר

מחקר מילות מפתח מדויק, התמקדות בביטויי זנב ארוך של קהל הנישה שלכם, מעקב מתמיד ושיפור. כך תעשו קידום ממוקד ונבון ובמקביל תשפרו את ההמרות

דרכים יעילות להשיג קישורים נכנסים לאתר חדש

התארחות בבלוגים מובילים בתחום, ניהול קהילות בפורומים ויצירת שיתופי פעולה. כמה דרכים להזניק את האתר שלכם קדימה עם קישורים נכנסים

למה תוכן לא איכותי מאט לכם את הקידום?

התוכן הוא המלך, אבל תוכן לא איכותי לא מועיל לאתר שלכם. בעלי עסקים, תוכן איכותי ומקורי הוא הגורם המרכזי שיקדם לכם את האתר. לפניכם המאמר שיעשה לכם סדר בנושא

חמש טעויות מוכרות בבחירת מילות מפתח

בחירת מילות מפתח היא פעולה משמעותית וחשובה בכל תהליך של קידום אורגני. בעלי עסקים, כך תדעו מאילו טעויות להיזהר כאשר בוחרים מילות מפתח לאתר. זקוקים לייעוץ בנושא? פנו אלינו

שימוש נכון בבלוג: כך תייצרו כניסות איכותיות

איך בלוג משפיע על קידום אתרים ולמה חשוב לדאוג לייצר תכנים איכותיים לאתר האינטרנט של העסק באופן קבוע. קראו על שימוש נכון בבלוג והקשר לקידום אתרים

היררכיית אתר לקידום: כך תעשו זאת נכון

היררכיית אתר היא השלד והבסיס של כל אתר אינטרנט. איך בונים נכון אתר ומה המשמעות של היררכיית אתר לקידום אורגני בגוגל. קראו כאן בבלוג שלנו

אופטימיזציה לאתר מובייל

הישראלי הממוצע משתמש בטלפון הנייד 7.5 שעות ביום (!), ולא מעט לטובת חיפוש שירותים ומוצרים באינטרנט. אז הנה שלושה טיפים שכדאי להכיר על אופטימיזציית אתר למובייל

ככלות הכל והתמונה - 7 טיפים לבחירת תמונות לאתר

תמונה טובה באתר אינטרנט יכולה להיות שווה אלף גולשים ואפילו יותר. אז איך בוחרים תמונות לאתר ועל מה לשים דגש? קחו מאיתנו שבעה טיפים מנצחים. אם אתם בטוחים שהתשובה לשאלה "איך בוחרים תמונות לאתר?"

כאן פונים: כיצד לקבל יותר פניות מאתר האינטרנט?

מאחורי אתר אינטרנט יש רק מטרה אחת – להפוך גולשים ללקוחות. כאלה שמשאירים פנייה, מבקשים לבצע רכישה, משאירים פרטים, מתקשרים, שולחים מייל או אפילו מגיעים פיסית לעסק. חלק בלתי נפרד מכל תהליך של קידום אתרים אורגני נוגע בסוגיה הזו הידועה

קידום אתר מזורז - מתי זה הגיוני ומתי להיזהר?

קידום אתרים אורגני הוא לא מהלך של קידום וגמרנו. זה פרויקט שדורש מספר חודשים לתוצאות ראשונות אבל כמו יין טוב הולך ומשתבח כל הזמן. ומה לגבי קידום אתרים מזורז? האם יש דבר כזה והאם זה תקין?

שיפור חוויית משתמש? זה אפשרי

חוויית משתמש (UX) היא ההבדל שבין אתר טוב לאתר מצוין. מדובר במושג מקצועי שמקפל מאחוריו מתודולוגיה לפיה הגולשים צריכים לקבל באתר "חוויה נכונה". כן, ממש כך. חוויה שגם תאפשר להם להתנהל באתר בקלות, גם תגרום להם להישאר ולעבור בין העמודים.

מה קשור: איך מאתרים קישורים גרועים?

איך מתארים קישורים גרועים? איך גוגל מגדירה קישורים גרועים? ממה צריך להימנע? בואו נעשה סדר בנושא הקישורים אחת ולתמיד. בניית מערך קישורים נכנסים לאתר היא טכניקה חשובה לקידום אורגני וכיום הדגש הוא על קישורים איכותיים.

כאן בונים נכון: אופטימיזציה למבנה ותוכן

אפשר לומר שכל קמפיין של קידום אתרים אורגני מתחיל עם עבודה פנימית. כלומר, ניתוח האופטימיזציה של האתר והתאמת התוכן לצורכי קידום. בשפה מקצועית, On-Site-SEO. אופטימיזציה ומבנה התוכן באתר משפיעים בצורה ישירה על המיקומים בגוגל ומשליכים על היכולת להמיר גולשים ללקוחות.

קידום אתר בגוגל: מתי מתחילים לראות תוצאות?

קידום אתרים הוא ענף שיווקי צעיר יחסית שתפס תאוצה בעיקר בעשר השנים האחרונות. זאת בזכות החדירה של האינטרנט למרחב של כולנו והפיכתה של הרשת למקור המרכזי שבו אנחנו מאתרים מידע לגבי מוצרים או שירותים.

אסטרטגיית קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הוא אחת הטכניקות האפקטיביות לפרסום ושיווק ברשת ונתחיל עם דוגמה. נניח שיש לכם אתר אינטרנט שאחד מכל 10 גולשים שמגיעים אליו משאיר פנייה (Lead). נניח גם שאת השירות שלכם מחפשים כ-40,000 גולשים בשנה. היות שכ-91.5% מהגולשים ילחצו.

האם האתר שלך מתאים עבור קידום בגוגל?

לצד מגוון פעולות שנעשות ברחבי הרשת, קידום באינטרנט כולל צעדים בתוך האתר פנימה (On Site SEO). למשל, תגיות, כותרות, תיאורי תמונות, קוד נקי, היררכיה ברורה, אופטימיזציה למבנה האתר, תוכן איכותי, מהירות טעינה וכדומה. אתר שלא מתאים לקידום אתרים לא יצליח.

העמוד הראשון מחכה לכם: קידום אורגני, נעים להכיר

קידום אתרים (SEO) הוא טכניקת שיווק אפקטיבית ורווחית. זוהי פלטפורמה שמבוססת על התאמת אתרי אינטרנט עד כמה שניתן לאלגוריתם שמסדר את עמודי התוצאות של גוגל. ההתאמה מתוכננת בקפידה על פי מילות מפתח מוגדרות מראש שמאפיינות את החיפושים הנפוצים בקרב לקוחות.

כוחה של מילה: חשיבות תוכן איכותי בקידום אתרים

קידום אתרים הוא פרויקט שדורש מגוון רחב של פעולות וטקטיקות. חלקן מבוצעות באתר עצמו (כמו אופטימיזציה למבנה האתר, מהירות טעינה, קוד נקי, חוויית משתמש וכו') וחלקן קשורות למהלכים ברחבי הרשת (דוגמת לינקים, הפניות, רשתות חברתיות ועוד). מעל לכל אלה, תוכן.

מס דיגיטלי: האם גוגל ופייסבוק ישלמו מס בישראל?

ענקיות המדיה יידרשו לשלם מסים על הכנסותיהן בארץ. האם הדבר ישפיע על הקידום הממומן של העסקים הקטנים? רו"ח זיו איבגי, סמנכ"ל כספים בסלקטד, דן בסוגיה. חוזר שפורסם בתאריך 11/4/2016 בנושא פעילות תאגידים זרים בישראל באמצעות האינטרנט, מבקש לגבות מאותן חברות.

מהפכת קידום ממומן בגוגל: איך השינוי השפיע על השוק?

לאחר מספר שנים של בדיקות ומחקר, לפני כחודש ביצעה גוגל – ענקית האינטרנט – שינוי דרמטי בפורמט הפרסום הממומן במנוע החיפוש שלה – Google Adwords – קידום ממומן בגוגל. גוגל העלתה את כמות המודעות הממומנות בתחילת הדף במחשב מ-3 מודעות.

בעלי עסקים קטנים: 4 דברים שאתם חייבים לדעת על קידום אתרים אורגני

רוצים להיות בעמוד הראשון בגוגל? ברור. מחפשים להגיע לקהל הרלוונטי ביותר עבורכם, שמחפש בדיוק את מה שאתם מציעים בעסק? מן הסתם. מקבלים טלפונים מחברות קידום אתרים או שיווק אינטרנטי ואתם לא בטוחים באיזו חברה לבחור או האם אתם כלל זקוקים.

כיצד להסיר קישורים מזיקים מהאתר

כיצד להסיר קישורים מזיקים מהאתר? זו שאלה חשובה, אבל לפני שנענה עליה, חייבים לחזור מעט אחורנית. מבחינת גוגל, מנוע החיפוש הפופולארי בעולם, קישורים הם המלצות של אתרים על אתרים אחרים. קיבלתם המלצה מאתר בתחום שלכם על שירות שאתם מספקים? זה מצוין.

אתרים רספונסיביים

שיעורי החדירה הגבוהים של הסמארטפונים והטאבלטים שינו את האינטרנט מקצה לקצה (ואם תרצו, ממסך למסך). יותר ויותר גולשים בארץ ובעולם מגיעים לרשת באמצעות המובייל ומכשירי קצה נוספים, ומכאן קל מאד להבין מדוע בניית אתרים רספונסיביים היא צו השעה. עסק שמבקש.

אתרים נגישים

העיסוק הרב בנגישות אתרי אינטרנט הפך זה מכבר לעובדה מוגמרת. בין אם בגלל שינויי חקיקה שנכנסו לתוקפם בשנת 2013, ובין אם בעקבות המודעות הגוברת סביב הנושא החברתי של העניין, בניית אתר נגיש מאפיינת כל עסק בכל תחום. הדברים נאמרים ביתר

הגולשים ידעו לחזור הביתה: חשיבות פירורי לחם באתר

קידום אתרים אורגני הוא לא מהלך של קידום וגמרנו. זה פרויקט שדורש מספר חודשים לתוצאות ראשונות אבל כמו יין טוב הולך ומשתבח כל הזמן. ומה לגבי קידום אתרים מזורז? האם יש דבר כזה והאם זה תקין? קידום אתרים איכותי ומקצועי
הגדלת גופן
קונטרסט