

בלוג
שמעתם על העדכון האחרון של גוגל – MEDIC?
כבר רשמת את העסק שלך בגוגל מפות | Google Maps?
האם התוכן באתר הוא החשוב ביותר בהליך קידום אורגני?
איך דאטה של שנים יכולה לעזור לעסק שלך?
מה זה אופטימיזציה?
איך תוכל להפוך את אתרך לאפקטיבי ומוביל?
כמה זמן לוקח לקדם אתר?
האתר שלכם עלה כבר מזמן לאוויר, ועכשיו הגיע הזמן להניע אליו כמה שיותר מבקרים, ולככב בשורה הראשונה של מנועי החיפוש. קודם כל תנשמו עמוק: התהליך הוא לא כזה פשוט כמו שחשבתם. עם זאת, הוא אפשרי בעזרת קידום נכון ואפקטיבי! היכנסו והתרשמו.
איך עושים קידום אורגני בגוגל?
מה זה קידום אורגני ומהם יתרונותיו? איך עושים קידום אורגני כך שיעבוד בצורה אפקטיבית? כל הפרטים בדרך לפסגת תוצאות החיפוש - במאמר הבא.
מה המשמעות של קמפיין רימרקטינג?
רימרקטינג הוא אחד משיטות השיווק הנפוצות והאפקטיביות ביותר המשמשות עסקים רבים ברשת. אם טרם שמעתם עליו או ביצעתם אותו, הגיע הזמן להבין על מה מדובר!
איך מקטינים את שיעורי הנטישה?
שיעורי נטישה גבוהים מהווים אינדיקציה ברורה לכך שהאתר שלכם לא מספק את הסחורה לקהל היעד. מה הסיבה לכך, ואיך ניתן לשפר את המצב העגום? הסברים ופתרונות מחכים לכם מיד.
האם התמונות באתר שלכם עדכניות ואיכותיות?
בחירת תמונות איכותיות היא אחת המשימות החשובות ביותר בבניית אתר איכותי ומשגשג. במאמר זה נסקור את הסיבות לכך ונלמד על הכוח העסקי הטמון בתוכן ויזואלי איכותי ועדכני.
מה זה Google Shopping?
אנחנו מתארים לעצמנו שכבר נתקלתם, במודע או שלא, בפלטפורמה של גוגל שופינג. רוצים לדעת בדיוק איך היא עובדת? במאמר הבא נסקור את הדרישות, השירות עצמו והטכנולוגיה שעומדת מאחורי פלטפורמה מעניינת זו.
החזר השקעה (ROI) על קידום אתרים
את המושג ״החזר השקעה״ שמעתם בוודאי לא פעם. מושג זה מגיע מהעולם העסקי אך משתמשים בו בהקשר לתחומים רבים, ובין השאר גם בתחום קידום האתרים. במאמר הבא נדבר על החזר השקעה בתחום של קידום האתרים, מה זה אומר בדיוק ואיך ניתן למדוד את ההשקעה הזו?
כבר התקנתם תעודת SSL לאתר?
עוד לא התקנתם תעודת SSL לאתר ואתם לא בטוחים שיש בזה צורך? במאמר הבא נשתדל לסקור את התחום של אבטחת המידע באינטרנט ולהסביר מדוע מומלץ להשקיע בתעודה זו למען בטיחות הגולשים וקידום האתר.
למה חשוב לגרום ללקוחות לרשום ביקורת בכרטיסיית GOOGLE MY BUSINESS
מה הקשר בין כתיבת ביקורות של גולשים על העסק לבין קידום אורגני? במאמר זה נעבור על היתרונות של פלטפורמת GOOGLE MY BUSINESS ונסביר את הכוח הטמון בביקורות הגולשים לשיווק העסק.
האם פרסום של דפים מהאתר ברשתות חברתיות עוזר לקידום האורגני של האתר?
מה זה קידום אורגני ואיך הוא עובד? איך ניתן לנצל את המיטב מהרשתות החברתיות על מנת לקדם את האתר? ומה הטרנדים החמים ביותר? כל הפרטים במאמר הבא.
על מה חשוב לשים לב כשמעצבים דפי נחיתה?
בשונה מאתר או אפילו עמוד פייסבוק של העסק, מטרתו של דף הנחיתה היא אחת: להביא להמרה כלשהי בצורת ליד, התקשרות, או כל דבר אחר. אולם, המקום ומרחב הפעולה שעומד לרשותנו בדף הנחיתה הוא יחסית מוגבל. אז איך עושים את זה כמו שצריך?
מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חברת אחסון?
חברת אחסון לאתרים היא לא מסוג השירותים שנהוג להחליף בתדירות גבוהה. לכן, הודות לחשיבותו הגבוהה של האחסון לקידום האתר, לדירוגו, לכל נושא האבטחה וכד', חשוב לדעת אילו מאפיינים יש לבדוק לפני שבוחרים חברת אחסון לאתר!
במה להשקיע יותר באתר – בדסקטופ או במובייל?
במה להשקיע יותר באתר, בדסקטופ או במובייל? במידה והתכנים לא יהיו זהיים בין הדסקטופ והמובייל גוגל תעניש אותו וארד בדירוגים? היכנסו למאמר ותדעו הכל!
עדכון המהירות של גוגל החל לפעול
ממש לא מזמן, גוגל הוצא לפועל את עדכון המהירות למובייל, שהוא בעצם מדד רשמי למהירות טעינת העמודים באתר בגרסת המובייל, המשפיע על דירוג האתר. עד כמה המדד משמעותי והאם בעלי אתרים יידרשו לעשות צעדים דרסטיים לשיפור מהירות האתר?
5 דברים שצריכים לשים לב אליהם באתר חנות
השקעתם בבניית אתר חנות? הנה כמה דברים שתרצו לשים לב אליהם בדרך להצלחה!
המדריך לייצר קישורים חיצוניים איכותיים לאתר שלנו
גם בשנת 2018, מסתמן שקישורים איכותיים הם בעלי השפעה ניכרת על קידום האתר בגוגל ובכלל. אז לצד התוכן האיכותי, ההיררכיה, שילוב מילות המפתח ועוד, אנו רוצים לעסוק קצת בקישורים, רק כדי לסייע לכם לבין מי נגד מי ומהם בעצם קישורים איכותיים.
כמה חשוב לשלב בין קמפיין ממומן לקמפיין אורגני?
הן קמפיין קידום ממומן והן קמפיין קידום אורגני טומנים בחובם יתרונות רבים עבור העסק שלכם ברשת. עם זאת, בעלי עסקים לעיתים נותרים מבולבלים באשר ליתרונותיהם ולא ידועים כיצד לשלב ביניהם נכון, אם בכלל. במאמר הבא נסביר מדוע אנחנו ממליצים לשלב בין השניים ומתי.
מה ההשפעה של GOOGLE MY BUSINESS ב-2018?
באופן כללי ניתן לומר ש GOOGLE MY BUSINESS ממשיך להשפיע רבות בשנת 2018 ולהוות פלטפורמה מרכזית עבור קיום העסק בשנת 2018. הנה כמה עדכונים שלכם כבעלי עסקים, שווה להכיר!
למה העסק שלכם חייב קידום אורגני?
קידום אורגני הוא מבחינות רבות הבסיס של הנוכחות ברשת. אם אתם צריכים במקרה עוד כמה סיבות מצוינות לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית, הנה כמה ממש טובות!
טרנדים לשיווק דיגיטלי לשנת 2018
קיימות כמה מגמות שיווקיות בעולם הדיגיטל שלא משאירות מקום לספק והאמת, שגם לא משאירות הרבה ברירות לעסקים. אז אם אתם רוצים לדעת איך באמת להצליח בשיווק ב- 2018- 2019, המשיכו לקרוא!
חשיבות קיצור זמני טעינת אתר
האם השיווק באינטרנט שלכם מושפע מעונות השנה?
מה חשוב לדעת שעוברים מחברת קידום אתרים אחת לאחרת?
מדוע בכלל לעבור לחברת קידום אתרים אחרת? שאלה טובה. ככלל, התשובה שלה תלויה לחלוטין בלקוח. כך או כך, סביר להניח שלבעלי אתרים ועסקים הנושא מוכר מאוד ולכן במיוחד עבורם, הכנו את המאמר הבא!
איך משפרים יחס המרה?
יחסי המרה טובים הם המטרה של כל בעל אתר באשר הוא, אולם מטבע הדברים, לפעמים יחסי ההמרה יהיו בשיעור נמוך מהמצופה. קיימות דרכים רבות מאוד לשפר את יחסי ההמרה ובמאמר הבא, נרחיב על כמה מרכזות שבהן.
כבר חשבתם איך אתם הולכים לנצל את ארוויזיון ישראל 2019 לטובת העסק שלכם?
יצירתיות היא בכלל תכונה טובה לעסקים. אולם בכל הקשור לקידום אתרים ברשת, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא הן תכונות מפתח שיכולות להקפיץ את האתר שלכם ולסייע לו לנסוק קדימה. במאמר הבא, נעסוק בניצול הזדמנויות באינטרנט ובפרט, בניצול ארווויזיון 2019 לטובתכם העסקית!
5 טעויות קידום שכדאי להימנע מהן בכל מחיר
קיימות טעויות קידום רבות שניתן לדבר עליהן וללא ספק הן עולות על 5 בלבד. לכן, קיבצנו עבורכם 5 קבוצות של שיטות קידום (כפי שאנו אוהבים לכנות אותן) שבאמת, אבל באמת עדיף להימנע מהן!
קידום אתרים אוטומטי - האם זה אפשרי
קידום אתרים אוטומטי הוא אפשרות שעולה מפעם לפעם על ידי מקדמי אתרים שונים ואפילו על ידי בעלי אתרים המחפשים את הדרך הקלה להצליח להתקדם בגוגל ללא בזבוז זמן על פעולות קידום שונות. אז, האם יש בכלל דבר כזה והאם הוא מומלץ? ננסה לענות על השאלות הללו במאמר הבא.
כיצד ליצור חווית משתמש טובה מבלי לפגוע בקידום האתר
למה חשוב לעשות פרופיל קישורים פנימיים לאתר?
פרופיל קישורים הוא רשת הקישורים לאתר מסוים, מאתרים אחרים ופורטלים. לכל אתר ברמת העיקרון, צריך להיות פרופיל קישורים ומעבר לכך, ככל שפרופיל הקישורים של האתר יהיה מספיק איכותי ואמין, כך גם אמור לעלות הדירוג של אותו אתר בגוגל.
למה חשוב ליצור "קישורים ידידותיים" (Friendly URLs)?
מבין כל שיטות הקידום, ניתן לומר שקישור ידידותי הוא מושג שבעלי אתרים רבים אינם מכירים ושמים עליו דגש. אולם, היות ומדובר בפרמטר חשוב עבור מנוע החיפוש, הגולשים ואף אפשרויות נוספות באתר, הכנו עבורכם מאמר שיסקור בקצרה את הנושא.
קידום באינסטגרם - איך עושים את זה?
ערוץ יוטיוב - האם זה באמת עוזר לקידום אתרים?
האם פופאפ פוגע בקידום אתרים אורגני?
חשיבות התקנת תעודת SSL
חמש דרכים מוכחות לשפר את דירוג האתר בגוגל
שינויים באופן שבו גוגל מודדים Page Speed
על הפסקת התמיכה בתגית מטה לחדשות
לאחרונה, קיבלנו אישור רשמי לכך שמבחינת גוגל, אין חשיבות לתג ה-ניוז מטה. מה זה בדיוק אומר מבחינת קידום אתרי חדשות, וכיצד ניתן בכל זאת לסייע לקידום אתר ולביסוסו כאתר חדשות במנוע החיפוש?
שימוש יתר במילות מפתח לקידום אורגני
על המעבר לאינדוקס קודם במובייל
3 סיבות למה עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים ובינוניים
איך להתקדם בגוגל בלי אתר?
איך להתמודד עם תגובות שליליות מזויפות בגוגל ראשי
איך להתמודד עם חיפוש מסונן בחנויות וירטואליות מבחינת SEO
8 דרכים להשגת תוצאות מהירות מהקידום האורגני
מהם גורמי הדירוג החשובים ביותר לקידום האורגני
מעבר חלק מאתר מובייל לאתר רספונסיבי
מהו תוכן משוכפל
הנגשת מספרי טלפון
מה זה קלאוקינג
מה המשמעות של provided not בגוגל אנליטיקס
חשיבות ביקורות ודירוגים בעמוד גוגל העסק שלי
מה זה AMP ואיך זה עוזר לקידום האורגני
קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים אורגני או ממומן
קידום אתרי חנות
על קידום אתרים לוקאלי
קידום אתרים במובייל
איך עושים פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק
מעבר מאתר ישן לאתר חדש
פרסום ממומן לעסקים קטנים – במה כדאי להתמקד
מה זה LSI ואיך הוא יכול לסייע לנו לקדם את האתר שלנו
איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם
מהו תג קנוניקל
קמפיין PPC מוצלח
קידום ביטוי זנב ארוך בגוגל
איך לקדם אתר חנות
איך מבצעים פרסום ממומן ביוטיוב
מהן הדרכים הנכונות להגדלת תנועה לאתר שלכם
הנה כמה טיפים אשר יוכלו לכוון אתכם לקהל יעד מתאים ופוטנציאלי. הכנסו וקראו
גוגל העסק שלי - מדריך למתחילים
איך ומתי מבצעים הפניות 301 או 302
הפניות חשובות לשני צדדים: לגולש ולגוגל – מה חשיבותן ולמה צריך לבצע אותם כמו שצריך, על כך במאמר הבא
לאן להפנות בקמפיין ממומן
לא יודעים איפה הכי נכון להנחית קמפיין ממומן, לדף נחיתה או לאתר? לחצו כאן כדי לדעת כמה דברים חשובים