ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
נגישות
5 טעויות קידום שכדאי להימנע מהן בכל מחיר

5 טעויות קידום שכדאי להימנע מהן בכל מחיר

  • לא להתקדם…

זה לא רק משחק מילים. כשאנו אומרים “לא להתקדם” אנחנו מתכוונים להישארות על אותן מספר מוגבל של שיטות קידום ישנות שאולי עובדות, אבל לא מקדמות את העסק או האתר קדימה, לא מעודדות הרבה כניסות חדשות לאתר וכד’. אנחנו לא מזלזלים בשיטות קידום ותיקות, בכל זאת קיימות שיטות קידום מצוינות שעבדו פעם וממשיכות לעבוד מצוין היום. עם זאת, אם למשל כל שיטת הקידום של האתר שלכם מתבססת על ביטויי מפתח בלבד (במקרה קיצוני), יש בהחלט מקום לגבש אסטרטגיה חדשה ולהשתמש בשיטות קידום אפקטיביות יותר, חדשות ורלוונטיות לאתר שלכם.

  • להתחשב יותר בגוגל ולא בגולשים שלכם

ברור שיש צורך להתחשב גם בגוגל, אין ספק. מנוע החיפוש והאלגוריתמים שלו כידוע אחראיים על דירוג האתר, מה שאומר שאם חלילה לא נקשיב לעצות שלו, סביר להניח שנמצא את האתר נמוך מאוד ברשימת התוצאות. עם זאת, גם גוגל בעצמו מבין שבסופו של דבר מה שקובע הוא הגולשים, דהיינו, ככל עוד שיהיה יותר נוח לגולשים להיכנס לאתר, כך המיקום שלו בתוצאות החיפוש יעלה. לכן, חשוב מאוד לשים לב שקידום האתר שלכם לא מתבסס באופן בלעדי על “מציאת חן” בפני האלגוריתמים של גוגל ולא הגולשים שלכם.

  • שימת קבצים כבדים מדי באתר

קיימים סוגים שונים של קבצים שאנו יכולים להוסיף לעמודי האתר, לרבות תמונות, סרטונים ועוד. לקבצים אלה, יש נטייה להיות כבדים מדי ולכן להאט גם את קצב טעינת העמוד, דבר אשר פוגע כמובן באטרקטיביות של האתר מצד הגולשים והאמת שגם מצד גוגל. אם האתר שלכם מכיל מספר רב יחסית של תמונות, היינו מציעים לכם להתחיל לבדוק אותן בעמודים הראשיים של האתר בהתחלה, לפי ההירארכיה ומשם להמשיך. אגב, שימו לב שאתם בודקים גם קבצים נוספים ולא רק את התמונות!

  • ריבוי תוכן ישן וסכנת החזרה על תוכן

קיימים אתרים רבים שבזמן פעילותם כבר הצליחו לאסוף לא מעט תוכן ישן שנמצא אי שם באתר. כבר כתבנו מאמר שלם על העניין הזה, אולם חשוב לנו להדגיש שאחת הבעיות העיקריות עם המצב הזה הוא סכנת החזרה על התוכן (תוכן משוכפל). בייחוד אם אתם משתמשים מפעם לפעם במילות ביטוי קבועות, נושאי תוכן דומים וכד’, כך עולה הסיכוי שיהיה אצלכם תוכן כפול באתר. בדקו את העניין הזה, זה מאוד חשוב.

  • זניחת שיטות קידום שאינן קשורות לאתר בלבד

טוב, זאת לא ממש שיטת קידום, יותר נכון הימנעות משימוש בשיטת קידום טובה, אבל אנחנו בטוחים שתבינו את הרעיון. קיימות שיטות קידום רבות, שחלקן קשורות לניצול פלטפורמות אחרות, עסקיות ולא עסקיות. נסו לברר היכן אתם יכולים להופיע בנוסף לאתר, אפילו על ידי רישום לגוגל עסקים וכד’. תתפלאו עד כמה השיטה הזו יכולה לקדם את העסק שלכם!

הגדלת גופן
קונטרסט