ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
נגישות

קידום ביטוי זנב ארוך בגוגל

יתרונות השימוש בביטויי זנב ארוך אינם תמיד ברורים ממבט ראשון. ביטויי זנב ארוך עשויים להיראות כמו טקטיקת קידום לא נכונה אשר חלילה עלולה לצמצם את קהל הלקוחות והחשיפה אליה אנו שואפים. אך בניגוד לסברה זו, קיימים כמה יתרונות עיקריים להתמקדות דווקא בביטויי זנב ארוך, בייחוד לבעלי תקציב נמוך, אז אם הנושא רלוונטי עבורכם, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא את המאמר הבא.

ביטוי זנב ארוך

ביטויי זנב ארוך הם למעשה ביטויים אשר הגולשים מחפשים, ובעלי אתרים מוסיפים כחלק מקידום אורגני, בתדירות נמוכה יותר ועל פי רוב, מדובר בביטויים ארוכים יותר מאשר מילות המפתח, או הביטויים הפופולאריים ביותר. הכינוי “זנב ארוך” מתייחס למיקומם בעקומת החיפושים על פי מילות מפתח ברשת האינטרנט וגם ברשת החיפוש.

מדוע להשתמש בביטויי זנב ארוך ולא בביטויי החיפוש המובילים ביותר?

נכון, נראה לכאורה כי שימוש בביטויי זנב ארוך מקטין אוטומטית את חשיפת העסק שלנו בפני הגולשים, אולם קיימות שתי סיבות עיקריות לשימוש בביטויי זנב ארוך:

  • הסיבה הראשונה, תלויה בתקציב או באופי התחום בו אנו עוסקים – במידה ואנו מנסים לבלוט בתחום מאוד תחרותי, ההתמקדות שלנו בביטויי חיפוש צריכה להיות כמה שיותר רלוונטית לעסק שלנו. על כן, יתקיים הבדל בין חיפוש “קוסמטיקאית באזור השרון” למשל, לבין חיפוש “קוסמטיקאית בשכונת…. בהוד השרון” וכן הלאה. בנוסף, בייחוד כאשר התקציב שלנו נמוך יחסית, נהיה מעוניינים להתמקד בלקוחות “איכותיים” יותר, כאלה אשר יפנו אלינו באמת ולא יקליקו סתם על המודעה וכו’. התמקדות בביטויי זנב ארוך תעלה את הסיכוי שלנו להגיע לאותן לקוחות שכבר יודעים בדיוק מה הם מחפשים או מה הם מעוניינים לקנות.
  • הסיבה השנייה לשימוש בביטויי זנב ארוך קשורה לרצון כאמור, לגבש קהל לקוחות איכותי – מציאת ביטויי זנב ארוך נכונים, תסייע לנו גם בשמירה על אותם לקוחות ממוקדי מטרה. לקוחות כאלה, יהיו אדישים יותר לטקטיקות פרסומיות אשר מבוססות על מילות מפתח פופולאריות, אך כלליות. לקוחות כאלה, אוהבים שמספקים להם תוצאות רלוונטיות, ולכן יש סיכוי גדול שהם יישארו לקוחות שלנו גם בעתיד, יבררו עלינו עוד מידע וכמובן, ייכנסו לאתר ויקראו עוד על השירותים שלנו.

כמה מילים על טראפיק לאתר והקשר שלו לביטויי זנב ארוך

כידוע, אחת מן המשימות המורכבות ביותר הינה הגדלת התנועה לאתר ושמירה על לקוחות קיימים. על כן, במידה והצלחנו לגרום ללקוח להיכנס לאתר שלנו דרך ביטויי זנב ארוך, מה טוב!. מעבר לעובדה כי הם ייחשפו לשאר השירותים שאנו מציעים, ברגע שהם באתר, נוכל להשתמש בטקטיקות נוספות לעידוד תנועת גולשים בעזרתם, כגון: סיפוק תוכן שימושי ומעניין, עידודם להפיץ קישורים ברשתות החברתיות ועוד.

לסיכום, ביטויי זנב ארוך הם דרך אפקטיבית למציאת קהל הלקוחות שאנו מחפשים. על כן, בין אם מדובר בתקציב קידום ממומן נמוך או גבוה, חשוב להתמקד גם בהן על מנת לעודד לקוחות בעלי פוטנציאל אמיתי לבצע פעולות ואף להפוך ללקוחות נאמנים בעתיד.

הגדלת גופן
קונטרסט