ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
נגישות

כבר חשבתם איך אתם הולכים לנצל את ארוויזיון ישראל 2019 לטובת העסק שלכם?

יצירתיות היא בכלל תכונה טובה לעסקים. אולם בכל הקשור לקידום אתרים ברשת, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא הן תכונות מפתח שיכולות להקפיץ את האתר שלכם ולסייע לו לנסוק קדימה. במאמר הבא, נעסוק בניצול הזדמנויות באינטרנט ובפרט, בניצול ארווויזיון 2019 לטובתכם העסקית!

טרנדים ברשת: כיצד לזהות אותם?

במקרה הזה, “טרנדים ברשת” יכולים להיות נושאים חמים, אירועים שונים ושאר מידע שנפוץ ברשת עקב כל סיבה שהיא. בכל מקרה, מה שחשוב הוא שכרגע, הם בעלי פופולאריות רבה. הדרך הטובה והקלה ביותר לגלות מהם היא דרך כלי הקידום האורגני. אם אינכם יודעים לעשות זאת לבד, בקשו ממקדם האתרים שלכם למצוא עבורכם חיפושים או ביטויים פופולאריים וכד’. במקרה שלנו, ארוויזיון 2019 מן הסתם עתיד להיות אחד הנושאים החמים ביותר ברשת ולכן, יש להיערך אליו בהתאם.

אגב, זכרו שניצול של טרנדים כאלה קיים כל הזמן ולא דווקא בהקשר של אירועים חד-פעמיים כמו הארוויזיון: הרי לפני כל חג פסח אנו מוצפים בפרסומות של חנויות המציעות לנו מוצרים שונים כמתנה לחג, לפני כל חופש גדול נמצא פוסטים וכתבות שעוסקות במציאת פעילות לילדים וכיוב’. בקיצור, בחיים יש לדעת כיצד לנצל הזדמנויות.

כיצד לנצל טרנדים למיניהם לטובתנו?

בהנחה שהעסק שלכם לא ממש קשור לארוויזיון בקשר ישיר (אלא אם כן אתם מוכרים דגלי ישראל, לופרים, חולצות של TOY או כוסות עם פניה של נטע ברזילי), בטח שאלתם את עצמכם: כיצד בכל זאת ניתן לשלב אותו באתר שלנו? כאן, אנחנו חוזרים לנושא היצירתיות: הרעיון הבסיסי הוא לשלב ביטויי מפתח הקשורים לארוויזיון (או לכל טרנד אחר) בתוכן באתר שלנו, באופן יצירתי ולא מאולץ.

לכל אתר באופן כללי, היינו ממליצים לשלב תוכן בכמה מוקדים, כגון בלוג, כותרות משנה, מאמרים מקצועיים בעמודי האתר השונים וכד’. שילוב כזה של תוכן יסייע לכם הן מבחינת הקידום האורגני והן מצד הלקוחות, כאשר ריענון התוכן יראה לגולשים שאתם מעודכנים ושניתן לקבל מהאתר שלכם איזשהו ערך מוסף.

הנה כמה דוגמאות:

אתר שעוסק במכירת חבילות נופש בארץ יוכל להוסיף כתבה בסגנון של “איפה אתם בארוויזיון: ירושלים או תל אביב?” אתר למכירת ציוד הקרנה או הגברה יוכל להוסיף תוכן שיעסוק ב”ארגון הקרנה פרטית לארוויזיון 2019 בבית” וכן הלאה. כמובן שניתן לשלב את ביטויי המפתח באופן פחות מרכזי בעמודים השונים באתר, כמו בכותרות, פסקאות בתחתיות העמוד וכד’.

אל תשכחו להתייעץ עם מקדם האתרים שלכם:

בין אם תחליטו לשלב תוכן חדש באתר ובין אם תחליטו להשתמש בטקטיקה אחרת, רק רצינו להזכיר לכם להיוועץ עם מקדם האתרים שלכם, כדי שיוכל לסייע לכם לבחור את האפשרות המתאימה ביותר ואגב, ייתכן שיהיו לו הצעות חדשות ומעניינות להציע לכם. בכל מקרה, בחרו בחברת קידום אתרים שתדע לזהות בעצמה טרנדים כאלה על פי גישה יצירתית וניסיון.

הגדלת גופן
קונטרסט