ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
נגישות
איך עושים פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק

איך עושים פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק

פייסבוק: לא רק רשת חברתית

רובנו מכירים את הפייסבוק כרשת חברתית, ובצדק. ככזו, פייסבוק אט אט מתחילה לקחת על עצמה תפקידים נוספים מלבד תקשורת, לרבות כרשת פרסומית ואף כמנוע חיפוש. פייסבוק כמובן איננה מחליפה את גוגל או את הקידום האורגני, אולם עקב הצלחתה הרבה, אנשים החלו להשתמש בה גם כדי לחפש עסקים, ולעניינו – על מנת לחפש עסקים אשר אינם תמיד מופיעים ברשת בצורה נוחה מספיק.

על כן, לפני הכל, המלצתנו הראשית הינה להקים דף עסקי מושך ומושקע, בהתאם כמובן לאופי העסק שלכם. הקמת הדף כוללת לא רק השקעה בהקמתו, אלא גם בתחזוק אפקטיבי שלו על מנת למשוך עוד צפיות, לייקים וכמובן – המרות.

ועכשיו לנושא המרכזי: פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק

כאשר עסק מעוניין לפנות לשיטת הפרסום הממומן בפייסבוק, תחילה עליו להבין מה “רע” בתפוצה שלו בפייסבוק עד כה. במידה והבעיה הינה פוסטים ושאר העלאות לא מוצלחות, אנו ממליצים בחום לדאוג לכך לפני התחלת הפרסום הממומן. זכרו כי פרסום לא מוצלח יישאר כזה במרבית המקרים, גם כאשר הוא ייחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים.

במידה ואכן קיימים לעסק פוסטים מוצלחים, דאגו לשתף אותם בעזרת הקידום הממומן. זכרו, כי מטרת הקידום הממומן היא גם להפיץ פוסטים ויראליים אשר נדמה כי אינם זקוקים לכך. ובקיצור – גם אם הפוסט מוצלח, הקידום הממומן יהפוך אותו למוצלח יותר.

מהם כלי הפרסום הממומן בפייסבוק?

קיימים שני כלים מרכזיים: האחד נקרא Promoted Posts והשני .Ads Manager הכלי השני, נחשב למומלץ יותר מכיוון שהוא מאפשר לכם ליצור מודעות אפקטיביות על פי מטרת פרסום וכמו כן, על פי קהל היעד אליו אתם פונים. הכלי הראשון Promoted Posts נועד להגדלת התפוצה של הפוסט, אך ללא אפשרויות פילוח הקהל.

הבחירה בין שני כלי הפרסום תלויה בעיקר במטרות שלכם, ובפרט בשאלה – האם הפוסט צריך רק פרסום רחב יותר, או שהוא צריך להגיע לקהל יעד מדויק יותר? לשאלה זו יש להוסיף שיקולי תקציב ושאר שיקולים הקשורים למטרות הפרסום הספציפיות. מומלץ להיעזר בחברה מקצועית, גם עבור מתן תושבה לשאלות אלו בלבד.

אז מה הופך פרסום ממומן בפייסבוק למוצלח?

אם היינו צריכים לפרט באמת מהם המרכיבים אשר הופכים פרסום ממומן בפייסבוק למוצלח, היינו צריכים לכתוב הרבה יותר ממאמר אחד. חשוב לזכור שפרסום ממומן מוצלח איננו כולל רק בחירה בכלים הנכונים לפרסום, או תקציב מנופח. פרסום מוצלח כולל ביצוע מחקר מעמיק אודות קהל היעד ונתוניו בפייסבוק, הכנת מודעות בהתאם וכן, שיפור מודעות ופוסטים לאורך זמן. גם הבחירה עצמה בכלי הפרסום עשויה להשתנות בהתאם לפידבק המתקבל לאורך זמן מלקוחות פוטנציאלים. על כן, סביר להניח שתצטרכו להיעזר בחברה מקצועית אשר מתמחה בפרסום בפייסבוק, גם כאשר התקציב שלכם יחסית נמוך.

הגדלת גופן
קונטרסט