ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
נגישות
קידום ממומן
קידום אתרים אורגני או ממומן
אחת מן השאלות המובהקות ביותר של עולם קידום, שיווק ופרסום העסקים ברשת היא: באיזו שיטת קידום לבחור, או באיזו להשקיע: אורגני או ממומן? על מנת לסייע לכם להכריע בהחלטה החשובה, הבאנו לפניכם כמה נקודות חשובות ורלוונטיות אודות הסוגיה.
איך עושים פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק היא אחת השיטות הנפוצות, אך המבלבלות הקיימות בתחום הקידום הממומן. מחד, מדובר ברשת נפוצה ופעילה כידוע, ומאידך מדובר באפיק אשר הידע הקיים לגביו נמוך יחסית וכל שכן, המיומנות בו. על מנת לעשות עבורכם קצת סדר בדברים, הכנו מאמר אשר כולו עוסק בתחום הקידום הממומן בפייסבוק!
פרסום ממומן לעסקים קטנים – במה כדאי להתמקד
עסקים קטנים רבים בוחרים (ובצדק) בדרך הפרסום הממומן, על אף מגבלות שונות המאפיינות אותם, כגון קהל לקוחות מצומצם, תקציב נמוך ועוד. המאמר הבא, נועד לסייע לעסקים קטנים להתחשב בגודל העסק ומאפייניו, על מנת למקסם ככל הניתן את הצלחת הפרסום הממומן.
איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם היא אופציה הקורצת לעסקים רבים, הודות לתפוצה ההולכת וגדלה של הרשת, הדרך הנוחה יחסית בה ניתן לפרסם בה והקשר הישיר לפייסבוק. ויזואליות, יצירתיות ושיווקיות הן שם המשחק!
קמפיין PPC מוצלח
הקידום הממומן הינו אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לקידום עסקים בעולם הפרסום של היום. רבים וטובים בוחרים לנהל את הקמפיין לבד ללא היעזרות בבעל מקצוע. עבור אותם בעלי עסקים ואחרים, קיבצנו עבורכם כמה טיפים שנועדו למנוע טעויות נפוצות וכמובן, לסייע לכם בניהול קמפיין מוצלח.
איך מבצעים פרסום ממומן ביוטיוב
אילו אפיקי פרסום וקידום מציע לנו יוטיוב? האם קמפיין כזה נחשב לזול? ומה חשוב לדעת עבור קמפיין אפקטיבי? על שאלות אלו ועוד קראו במאמר הבא.
לאן להפנות בקמפיין ממומן

לא יודעים איפה הכי נכון להנחית קמפיין ממומן, לדף נחיתה או לאתר? לחצו כאן כדי לדעת כמה דברים חשובים

כאן פונים: כיצד לקבל יותר פניות מאתר האינטרנט?
מאחורי אתר אינטרנט יש רק מטרה אחת – להפוך גולשים ללקוחות. כאלה שמשאירים פנייה, מבקשים לבצע רכישה, משאירים פרטים, מתקשרים, שולחים מייל או אפילו מגיעים פיסית לעסק. חלק בלתי נפרד מכל תהליך של קידום אתרים אורגני נוגע בסוגיה הזו הידועה
מהפכת קידום ממומן בגוגל: איך השינוי השפיע על השוק?
לאחר מספר שנים של בדיקות ומחקר, לפני כחודש ביצעה גוגל – ענקית האינטרנט – שינוי דרמטי בפורמט הפרסום הממומן במנוע החיפוש שלה – Google Adwords – קידום ממומן בגוגל. גוגל העלתה את כמות המודעות הממומנות בתחילת הדף במחשב מ-3 מודעות.
הגדלת גופן
קונטרסט