
אני אלי נחמני, מנכ”ל חברת IPAY. אנחנו מתעסקים ביבוא, שיווק, הפצה ופיתוח של נקודות קצה לעמדות מכירה בתשלום ואנחנו עובדים עם כל המגזר הקמעונאי בארץ. התקשרתי עם חברת סלקטד לפני 3 שנים לטובת קידום וחשיפה של כל סל המוצרים שלנו דרך רשת האינטרנט. המטרה הייתה ליצור חשיפה ולהגיע לקהלי יעד ובכך לעודד יותר ויותר מודעות ופניות לחברה. ההתקשרות החלה בפיתוח אתר החדש, שהציג את סל המוצרים שלנו ואת מה שאנחנו יודעים לתת ללקוח – חדשנות הפיתוח, שירות מקצועי ושביעות רצון לקוחות. בכל מקרה, אחרי שהקמנו את האתר והכנסנו את התכנים הרלוונטיים, התחלנו את תהליך הקידום האורגני והממומן.
אני חייב לציין שאנחנו רואים קפיצה אדירה לאורך כל שנות הפעילות עם סלקטד. משנה לשנה, הפעילות הלכה וגדלה, כאשר בשנה האחרונה היא גדלה ב-35%. הפניות הללו משפיעות על יחס ההמרה הישיר שלנו ומעלה את סגירת העסקאות בשטח. אנחנו מאוד שבעי רצון ונשמח לקדם עוד ועוד פעילויות עם סלקטד. יש שם חברים מקצוענים – בהיבט הליווי, מתיחת הפנים של האתר, בקידום אורגני ובכל מה שנדרש לכך. אנחנו תופסים את המקומות הראשונים בגוגל בכל מילות המפתח שביקשנו, ובמשך תקופה ארוכה. בנושא הקידום האורגני, הצוות מעודכן בכל הנעשה בעולם המתפתח של גוגל ובכל השינויים התכופים. אני מקבל את כל סל הפתרונות שאני צריך במקום אחד ואני ממליץ עליהם בחום. כל מי שידע לפנות אליהם ולהתקשר איתם ימצא את עצמו שבע רצון ורק יוכל להתפנות לפיתוח עסקיו. בסלקטד יודעים להביא טראפיק איכותי שהופך לפניות.