ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
נגישות
קידום אתרים
חשיבות התקנת תעודת SSL
SSL חשוב עבור אבטחת האתר, אך גם עבור קידום האתר ודירוגו בגוגל. אם עדיין לא התעדכנתם בנושא, בהחלט הגיע הזמן!
חמש דרכים מוכחות לשפר את דירוג האתר בגוגל
במאמר הבא יוצגו חמש דרכים שיעזרו לכם לשפר את נראות האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל נתחיל בשאלה שהכי מעניינת את רוב בעלי האתרים: כמה זמן זה יקח?
שינויים באופן שבו גוגל מודדים Page Speed
מהירות הגלישה מהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור הגולש, אך גם עבור הדירוג של גוגל. כחלק ממגמת ההתחשבות הרבה של גוגל בחוויית המשתמש כמשפיעה על דירוג האתר, גם השדרוגים האחרונים בכלי PageSpeed Insights של גוגל PageSpeed Insight נועדו לשפר את יכולת הדפדפן להתחשב בחוויית המשתמש, בכל הקשור למהירות הגלישה לדפים.
על הפסקת התמיכה בתגית מטה לחדשות

לאחרונה, קיבלנו אישור רשמי לכך שמבחינת גוגל, אין חשיבות לתג ה-ניוז מטה. מה זה בדיוק אומר מבחינת קידום אתרי חדשות, וכיצד ניתן בכל זאת לסייע לקידום אתר ולביסוסו כאתר חדשות במנוע החיפוש?

שימוש יתר במילות מפתח לקידום אורגני
בשלב שאנו נמצאים בו כיום, כבר עברו הרבה מים בירדן בכל הקשור לשילוב מילות מפתח, שימוש יתר כאסטרטגיית קידום וכד'. כיום, גם מרבית המקדמים (האיכותיים), כותבי התוכן ובעיקר גוגל, יודעים שמדובר בשיטת קידום גרועה שרק מזיקה לאתר. להלן נביא כמה לקחים עיקריים שיוכיחו לכם אחת ולתמיד מדוע לא כדאי להשתמש במילות מפתח באופן מוגזם לקידום האתר.
על המעבר לאינדוקס קודם במובייל
בתחילת 2018 גוגל הודיעה כי היא הולכת להרחיב את אינדוקס ה- mobile-first לאתרים נוספים, כפי שידענו עוד משנת 2015. לכן, אם טרם התכוננתם, זה הזמן להפשיל שרוולים, לבחון את האתר שלכם ולבדוק שהוא אכן עומד בקריטריונים של מנוע החיפוש.
3 סיבות למה עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים ובינוניים
לאחרונה, יצא לנו לכתוב כמה וכמה מאמרים שעסקו מכיוונים שונים בקשיים שיכולים לאפיין אתרים גדולים לעומת קטנים בכל הקשור לקידום ודרוג בגוגל. לכן, החלטנו לאסוף כמה מן התובנות העיקריות ולעסוק ספציפית בשאלה: מדוע עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים לעומת גדולים?
איך להתקדם בגוגל בלי אתר?
לצד תחום קידום האתרים המתחדש והדינמי, גוגל מציעה לעסקים לא מעט דרכים חדשות להתקדם במנוע החיפוש ללא אתר ולהופיע בתוצאות הראשונות. לאילו עסקים הדרכים הללו מיועדות והיכן עומדת שיטת הקידום הזו מול קידום האתר? ננסה לענות על השאלות במאמר הבא.
איך להתמודד עם תגובות שליליות מזויפות בגוגל ראשי
גילוי מפתיע של ביקורת שלילית על העסק ברשת אינה תופעה נדירה. כפי שנסביר במאמר, קיימות להופעתן של ביקורות שליליות סיבות שונות ומשונות שאינן בהכרח קשורות לשירות גרוע. אז  שניה לפני הבהלה לדירוג האתר בגוגל או לאיבוד לקוחות פוטנציאליים, הכנו מאמר שיסייע לכם להתמודד עם התופעה. קחו נשימה עמוקה והמשיכו לקרוא!
AMP Story
בעל עסק ואתר? כדאי שתקראו את המאמר הבא שעוסק ב"דבר הבא" בקידום אתרים אורגני
8 דרכים להשגת תוצאות מהירות מהקידום האורגני
חשוב לזכור שבקידום אורגני, צריך לחכות ולהמתין עד שרואים תוצאות, הכנסו לקרוא כמה טיפים שימושיים לסייע לקידום האורגני
מהם גורמי הדירוג החשובים ביותר לקידום האורגני
גוגל כידוע משנה מפעם לפעם את הגורמים המשפיעים על דירוג האתרים שלו. לכן, קיבצנו עבורכם כמה גורמים ודגשים שנמצאו כמאפיינים אתרים מובילים.
מהו תוכן משוכפל
בעלי אתרים חוזרים שוב ושוב על אותן טעויות המביאות לתוכן משוכפל ואתו גם בעיות שונות לאתר. אז מהם הגורמים לכך ומה ניתן לעשות כדי למנוע את התופעה?
הנגשת מספרי טלפון
אחת מן האפשרויות החדשות יחסית אשר מציעה גוגל לקידום אורגני של עסקים הוא שילוב מספרי טלפון שנראים תחת יותר ויותר מודעות. מדובר בשדרוג, שיאפשר לחלק מן העסקים להגדיל את הנגישות של הלקוחות לעסק על ידי העלאת הסבירות להתקשרות מידית. אז מה היא בדיוק האופציה הזו והיכן היא עומדת ביחס לקידום האורגני הרגיל בגוגל?
מה זה קלאוקינג
קלאוקינג או מיסוך, היא טכניקה לא חוקית אשר משמשת לרוב לשיפור דירוג האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, תוך רמאות של האלגוריתם. קראו עוד אודות התופעה, היחס אליו מבחינת מנועי החיפוש והדרכים בהן הוא עובד
מה המשמעות של provided not בגוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הוא כלי אשר עד לפני שנים לא רבות הראה לנו כמעט במדוייק את ביטויי המפתח שהובילו לאתר שלנו. אולם כיום זה לא כך, עניין המצריך ממקדמי אתרים ובעלי אתרים למצוא דרכים יצירתיות שדרכן ניתן להפיק מידע שימושי אודות התנועה האורגנית לאתר.
חשיבות ביקורות ודירוגים בעמוד גוגל העסק שלי
Google My Business הפך זה מכבר לכלי קידומי משפיע ביותר, בייחוד על החיפושים המקומיים שנעשים ברשת. במאמר הבא נתעסק  בחשיבות הכלי, הגורמים המשפיעים עליו ובפרט, שימת הדגש הרצוי בכל הקשור לביקורת על העסק ושאר מרכיבי דירוג.
מה זה AMP ואיך זה עוזר לקידום האורגני
גוגל משיקה מפעם לפעם חידושים שנועדו לסייע לאתרים להתאים את עצמם למאפייני הגלישה הנוכחיים. אחד מהם, הוא ה-AMP אשא מסייע לאתרים להתאים דפים למובייל באופן בו ייטענו יותר מהר. קראו עוד אודות החידוש, יתרונותיו וחסרונותיו והקשר שלהם לקידום אורגני.
קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים אשר אינם פונים ללקוחות פרטיים הוא מורכב ודורש בעיקר שינוי מחשבתי. אתם מוזמנים לקרוא עוד אודות הגישה השיווקית, תרגומה לקידום יעיל והמרות, והדרך המנצחת לבניית קשר מניב עם לקוחות עסקיים.
קידום אתרים אורגני או ממומן
אחת מן השאלות המובהקות ביותר של עולם קידום, שיווק ופרסום העסקים ברשת היא: באיזו שיטת קידום לבחור, או באיזו להשקיע: אורגני או ממומן? על מנת לסייע לכם להכריע בהחלטה החשובה, הבאנו לפניכם כמה נקודות חשובות ורלוונטיות אודות הסוגיה.
קידום אתרי חנות
במידה והנכם בעלי חנויות חדשים או ותיקים, רצוי מאוד שתכירו את תחום אתרי החנויות ברשת ובייחוד את המאפיינים העיקריים עליהם יש להקפיד.
על קידום אתרים לוקאלי
עסקים קטנים עלולים להיתקל בלא מעט קשיים בשיווק וקידום ברשת, בייחוד לעומת רשתות המציעות שירות דומה, או ריבוי עסקים ותחרות גדולה בכלל. כדי לשפר את סיכוייהם, ניתן להשתמש באופציית הקידום הלוקאלי אשר מסייעת לעסק במציאת לקוחות פוטנציאליים, שיפור יחסי ההמרה ואף שיפור של מיתוג העסק.
קידום אתרים במובייל
על מנת לסייע לכם, כבעלי עסקים, לקדם ולשווק נכון אתרים במובייל בעידן הנוכחי, הכנו עבורכם כמה דגשים עיקריים.
מה זה LSI ואיך הוא יכול לסייע לנו לקדם את האתר שלנו
מאז 2003, משתמש גוגל בטכנולוגיה מהפכנית הקשורה לביטויי חיפוש של גולשים. בואו לגלות כיצד נוכל להשתמש בה לקידום האתר במנוע החיפוש.
מהו תג קנוניקל
תג הקנוניקל הינו דרך קלה יחסית לסייע למנועי החיפוש להתמודד עם בעיית תוכן הכפול. אולם, כאשר לוקחים בחשבון שתוכן כפול הוא בעיה אשר יכולה להתרחש בשני דפים באותו אתר ואף בשני דומיינים שונים, נשאלת השאלה: האם תג קנוניקל מתאים לפתירת כל בעיה של תוכן כפול? במאמר הבא, השתדלנו לענות על מספר שאלות מרכזיות אודות התג ושימושו.
קידום ביטוי זנב ארוך בגוגל
מה החשיבות של ביטויי זנב ארוך ואיך הם באמת משפיעים ישירות על לקוח פוטנציאלי שבשל לרכישה. כל מה שצריך לדעת על ביטוי זנב ארוך בכתבה הבאה
איך לקדם אתר חנות
אתרי חנות נעשים נפוצים יותר ויותר. הקלות של הרכישה שיכולה להתבצע מכל מקום מעודדת שימוש בחנויות אינטרנטיות. יש כמה נקודות ודגשים חשובים שצריך להקפיד על מנת להפוך את החנות לידידותית לגולש וגם טובה לקידום בגוגל. הכנסו וקראו:
מהן הדרכים הנכונות להגדלת תנועה לאתר שלכם

הנה כמה טיפים אשר יוכלו לכוון אתכם לקהל יעד מתאים ופוטנציאלי. הכנסו וקראו

גוגל העסק שלי - מדריך למתחילים
על אף שפלטפורמת Google My Business איננה פופולארית במיוחד בארץ, היא תופסת תאוצה הודות לשלל היתרונות הקיימים בה עבור עסקים.  לכן, קיבצנו עבורכם מידע שימושי אשר עשוי לסייע לכם להשתמש בכלי החינמי, הידידותי והאפקטיבי עבור העסק שלכם
איך ומתי מבצעים הפניות 301 או 302

הפניות חשובות לשני צדדים: לגולש ולגוגל – מה חשיבותן ולמה צריך לבצע אותם כמו שצריך, על כך במאמר הבא

איך משפיע קישור של אנקור טקסט לקידום האתר?
ידוע שקישורים חיצוניים מסייעים לנו לקדם את האתר בגוגל בצורה מקצועית וטבעית, אך יש גם דרך נכונה לעשות. אז איך באמת יוצרים קישור נכון? הכנסו לכתבה הבאה:
קידום אתר ללא קישורים: טכניקות בולטות
הקמת כרטיס עסק בגוגל, התאמה לסלולר ושדרוג התכנים באתר. לפניכם כמה טכניקות לקידום האתר ללא קישורים. יש כמה דברים שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם. היכנסו
ניהול מוניטין ברשת: איך מתמודדים עם אזכורים שליליים
כל עסק עלול להתמודד לעיתים עם ביקורות שליליות וכתבות לא חיוביות במיוחד. הבעיה? הן נשארות לנצח בגוגל. מהו ניהול מוניטין ברשת ואיך דוחקים את האזכורים? היכנסו
איך בלוג באתר מייצר כניסות איכותיות?
מעוניינים לשדרג את הנוכחות שלכם בגוגל? להביא עוד טראפיק אורגני רלוונטי? נסו להקים בלוג באתר. איך זה עוזר ומה הטיפ שיסייע להצלחה? היכנסו
מפת חום: כלי יעיל לשיפור ההמרות מהאתר
מפת חום היא כלי שימוש ביותר לאופטימיזציה של עמוד נחיתה או אתר. מדוע חשוב לעבוד עם מפת חום ואיך זה יכול להשפיע על כמות הפניות? היכנסו לבלוג
מיתוג באינטרנט באמצעות קידום בגוגל
מיתוג באינטרנט מושתת היום לא מעט על הנוכחות של אתרים במנועי חיפוש. כיצד קידום אורגני מוצלח מסייע לכם בחשיפה ובתהליך של מיתוג דיגיטלי ברשת? התשובות כאן בבלוג
שגיאות נפוצות בקידום אתרים: כך תוכלו להימנע מהן
התמקדות בביטויים בודדים בלבד, אי התפתחות לכיוון של זנב ארוך והליכה עיוורת אחרי מתחרים. שגיאות נפוצות בקידום אתרים מהזווית של מילות המפתח. היכנסו לבלוג
למה מהירות טעינת אתר חשובה לקידום האתר?
מהירות טעינת אתר היא פרמטר משמעותי לא רק בקידום אורגני בגוגל אלא בחוויית הגלישה כולה של קהל היעד שלכם ולזה יש השפעה מרכזית. איך מטפלים בנושא? היכנסו לבלוג
העידן החדש של קידום אתרים לוקאלי
בשנת 2016 הוציאה גוגל את העדכון "אופוסום" לאלגוריתם שלה. איך זה משפיע על קידום אתרים לוקאלי ובמה זה יכול לעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים?
צפיפות מילות מפתח
מהי צפיפות מילות מפתח? ממה צריך להיזהר ואיך מתנהלים נכון עם קידום התוכן שבאתר שברשותכם. הכירו את אחת הסכנות שאורבות לקידום האתר שלכם
קידום אתרי אופנה וביגוד
בימינו לכל מותג אופנה שמכבד את עצמו יש אתר ברשת. אך מה לגבי חשיפה? יש הרבה טקטיקות שמסייעות בשיווק ובקידום האתר. לפניכם כמה טיפים
קידום אורגני ממוקד: כך תשפרו המרות מהאתר
מחקר מילות מפתח מדויק, התמקדות בביטויי זנב ארוך של קהל הנישה שלכם, מעקב מתמיד ושיפור. כך תעשו קידום ממוקד ונבון ובמקביל תשפרו את ההמרות
דרכים יעילות להשיג קישורים נכנסים לאתר חדש
התארחות בבלוגים מובילים בתחום, ניהול קהילות בפורומים ויצירת שיתופי פעולה. כמה דרכים להזניק את האתר שלכם קדימה עם קישורים נכנסים
חמש טעויות מוכרות בבחירת מילות מפתח
בחירת מילות מפתח היא פעולה משמעותית וחשובה בכל תהליך של קידום אורגני. בעלי עסקים, כך תדעו מאילו טעויות להיזהר כאשר בוחרים מילות מפתח לאתר. זקוקים לייעוץ בנושא? פנו אלינו
שימוש נכון בבלוג: כך תייצרו כניסות איכותיות
איך בלוג משפיע על קידום אתרים ולמה חשוב לדאוג לייצר תכנים איכותיים לאתר האינטרנט של העסק באופן קבוע. קראו על שימוש נכון בבלוג והקשר לקידום אתרים
היררכיית אתר לקידום: כך תעשו זאת נכון
היררכיית אתר היא השלד והבסיס של כל אתר אינטרנט. איך בונים נכון אתר ומה המשמעות של היררכיית אתר לקידום אורגני בגוגל. קראו כאן בבלוג שלנו
אופטימיזציה לאתר מובייל
הישראלי הממוצע משתמש בטלפון הנייד 7.5 שעות ביום (!), ולא מעט לטובת חיפוש שירותים ומוצרים באינטרנט. אז הנה שלושה טיפים שכדאי להכיר על אופטימיזציית אתר למובייל
ככלות הכל והתמונה - 7 טיפים לבחירת תמונות לאתר
תמונה טובה באתר אינטרנט יכולה להיות שווה אלף גולשים ואפילו יותר. אז איך בוחרים תמונות לאתר ועל מה לשים דגש? קחו מאיתנו שבעה טיפים מנצחים. אם אתם בטוחים שהתשובה לשאלה "איך בוחרים תמונות לאתר?"
כאן פונים: כיצד לקבל יותר פניות מאתר האינטרנט?
מאחורי אתר אינטרנט יש רק מטרה אחת – להפוך גולשים ללקוחות. כאלה שמשאירים פנייה, מבקשים לבצע רכישה, משאירים פרטים, מתקשרים, שולחים מייל או אפילו מגיעים פיסית לעסק. חלק בלתי נפרד מכל תהליך של קידום אתרים אורגני נוגע בסוגיה הזו הידועה
קידום אתר מזורז - מתי זה הגיוני ומתי להיזהר?
קידום אתרים אורגני הוא לא מהלך של קידום וגמרנו. זה פרויקט שדורש מספר חודשים לתוצאות ראשונות אבל כמו יין טוב הולך ומשתבח כל הזמן. ומה לגבי קידום אתרים מזורז? האם יש דבר כזה והאם זה תקין?
מה קשור: איך מאתרים קישורים גרועים?
איך מתארים קישורים גרועים? איך גוגל מגדירה קישורים גרועים? ממה צריך להימנע? בואו נעשה סדר בנושא הקישורים אחת ולתמיד. בניית מערך קישורים נכנסים לאתר היא טכניקה חשובה לקידום אורגני וכיום הדגש הוא על קישורים איכותיים.
כאן בונים נכון: אופטימיזציה למבנה ותוכן
אפשר לומר שכל קמפיין של קידום אתרים אורגני מתחיל עם עבודה פנימית. כלומר, ניתוח האופטימיזציה של האתר והתאמת התוכן לצורכי קידום. בשפה מקצועית, On-Site-SEO. אופטימיזציה ומבנה התוכן באתר משפיעים בצורה ישירה על המיקומים בגוגל ומשליכים על היכולת להמיר גולשים ללקוחות.
קידום אתר בגוגל: מתי מתחילים לראות תוצאות?
קידום אתרים הוא ענף שיווקי צעיר יחסית שתפס תאוצה בעיקר בעשר השנים האחרונות. זאת בזכות החדירה של האינטרנט למרחב של כולנו והפיכתה של הרשת למקור המרכזי שבו אנחנו מאתרים מידע לגבי מוצרים או שירותים.
אסטרטגיית קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני הוא אחת הטכניקות האפקטיביות לפרסום ושיווק ברשת ונתחיל עם דוגמה. נניח שיש לכם אתר אינטרנט שאחד מכל 10 גולשים שמגיעים אליו משאיר פנייה (Lead). נניח גם שאת השירות שלכם מחפשים כ-40,000 גולשים בשנה. היות שכ-91.5% מהגולשים ילחצו.
האם האתר שלך מתאים עבור קידום בגוגל?
לצד מגוון פעולות שנעשות ברחבי הרשת, קידום באינטרנט כולל צעדים בתוך האתר פנימה (On Site SEO). למשל, תגיות, כותרות, תיאורי תמונות, קוד נקי, היררכיה ברורה, אופטימיזציה למבנה האתר, תוכן איכותי, מהירות טעינה וכדומה. אתר שלא מתאים לקידום אתרים לא יצליח.
העמוד הראשון מחכה לכם: קידום אורגני, נעים להכיר
קידום אתרים (SEO) הוא טכניקת שיווק אפקטיבית ורווחית. זוהי פלטפורמה שמבוססת על התאמת אתרי אינטרנט עד כמה שניתן לאלגוריתם שמסדר את עמודי התוצאות של גוגל. ההתאמה מתוכננת בקפידה על פי מילות מפתח מוגדרות מראש שמאפיינות את החיפושים הנפוצים בקרב לקוחות.
כוחה של מילה: חשיבות תוכן איכותי בקידום אתרים
קידום אתרים הוא פרויקט שדורש מגוון רחב של פעולות וטקטיקות. חלקן מבוצעות באתר עצמו (כמו אופטימיזציה למבנה האתר, מהירות טעינה, קוד נקי, חוויית משתמש וכו') וחלקן קשורות למהלכים ברחבי הרשת (דוגמת לינקים, הפניות, רשתות חברתיות ועוד). מעל לכל אלה, תוכן.
בעלי עסקים קטנים: 4 דברים שאתם חייבים לדעת על קידום אתרים אורגני
רוצים להיות בעמוד הראשון בגוגל? ברור. מחפשים להגיע לקהל הרלוונטי ביותר עבורכם, שמחפש בדיוק את מה שאתם מציעים בעסק? מן הסתם. מקבלים טלפונים מחברות קידום אתרים או שיווק אינטרנטי ואתם לא בטוחים באיזו חברה לבחור או האם אתם כלל זקוקים.
כיצד להסיר קישורים מזיקים מהאתר
כיצד להסיר קישורים מזיקים מהאתר? זו שאלה חשובה, אבל לפני שנענה עליה, חייבים לחזור מעט אחורנית. מבחינת גוגל, מנוע החיפוש הפופולארי בעולם, קישורים הם המלצות של אתרים על אתרים אחרים. קיבלתם המלצה מאתר בתחום שלכם על שירות שאתם מספקים? זה מצוין.
הגדלת גופן
קונטרסט