מה זה קידום אורגני ומהם יתרונותיו? איך עושים קידום אורגני כך שיעבוד בצורה אפקטיבית? כל הפרטים בדרך לפסגת תוצאות החיפוש - במאמר הבא.
שיעורי נטישה גבוהים מהווים אינדיקציה ברורה לכך שהאתר שלכם לא מספק את הסחורה לקהל היעד. מה הסיבה לכך, ואיך ניתן לשפר את המצב העגום? הסברים ופתרונות מחכים לכם מיד.
אנחנו מתארים לעצמנו שכבר נתקלתם, במודע או שלא, בפלטפורמה של גוגל שופינג. רוצים לדעת בדיוק איך היא עובדת? במאמר הבא נסקור את הדרישות, השירות עצמו והטכנולוגיה שעומדת מאחורי פלטפורמה מעניינת זו.
עוד לא התקנתם תעודת SSL לאתר ואתם לא בטוחים שיש בזה צורך? במאמר הבא נשתדל לסקור את התחום של אבטחת המידע באינטרנט ולהסביר מדוע מומלץ להשקיע בתעודה זו למען בטיחות הגולשים וקידום האתר.
מה הקשר בין כתיבת ביקורות של גולשים על העסק לבין קידום אורגני? במאמר זה נעבור על היתרונות של פלטפורמת GOOGLE MY BUSINESS ונסביר את הכוח הטמון בביקורות הגולשים לשיווק העסק.
מה זה קידום אורגני ואיך הוא עובד? איך ניתן לנצל את המיטב מהרשתות החברתיות על מנת לקדם את האתר? ומה הטרנדים החמים ביותר? כל הפרטים במאמר הבא.
במה להשקיע יותר באתר, בדסקטופ או במובייל? במידה והתכנים לא יהיו זהיים בין הדסקטופ והמובייל גוגל תעניש אותו וארד בדירוגים? היכנסו למאמר ותדעו הכל!
גם בשנת 2018, מסתמן שקישורים איכותיים הם בעלי השפעה ניכרת על קידום האתר בגוגל ובכלל. אז לצד התוכן האיכותי, ההיררכיה, שילוב מילות המפתח ועוד, אנו רוצים לעסוק קצת בקישורים, רק כדי לסייע לכם לבין מי נגד מי ומהם בעצם קישורים איכותיים.
הן קמפיין קידום ממומן והן קמפיין קידום אורגני טומנים בחובם יתרונות רבים עבור העסק שלכם ברשת. עם זאת, בעלי עסקים לעיתים נותרים מבולבלים באשר ליתרונותיהם ולא ידועים כיצד לשלב ביניהם נכון, אם בכלל. במאמר הבא נסביר מדוע אנחנו ממליצים לשלב בין השניים ומתי.
באופן כללי ניתן לומר ש GOOGLE MY BUSINESS ממשיך להשפיע רבות בשנת 2018 ולהוות פלטפורמה מרכזית עבור קיום העסק בשנת 2018. הנה כמה עדכונים שלכם כבעלי עסקים, שווה להכיר!
קידום אורגני הוא מבחינות רבות הבסיס של הנוכחות ברשת. אם אתם צריכים במקרה עוד כמה סיבות מצוינות לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית, הנה כמה ממש טובות!
קיימות כמה מגמות שיווקיות בעולם הדיגיטל שלא משאירות מקום לספק והאמת, שגם לא משאירות הרבה ברירות לעסקים. אז אם אתם רוצים לדעת איך באמת להצליח בשיווק ב- 2018- 2019, המשיכו לקרוא!
מדוע בכלל לעבור לחברת קידום אתרים אחרת? שאלה טובה. ככלל, התשובה שלה תלויה לחלוטין בלקוח. כך או כך, סביר להניח שלבעלי אתרים ועסקים הנושא מוכר מאוד ולכן במיוחד עבורם, הכנו את המאמר הבא!
יחסי המרה טובים הם המטרה של כל בעל אתר באשר הוא, אולם מטבע הדברים, לפעמים יחסי ההמרה יהיו בשיעור נמוך מהמצופה. קיימות דרכים רבות מאוד לשפר את יחסי ההמרה ובמאמר הבא, נרחיב על כמה מרכזות שבהן.
יצירתיות היא בכלל תכונה טובה לעסקים. אולם בכל הקשור לקידום אתרים ברשת, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא הן תכונות מפתח שיכולות להקפיץ את האתר שלכם ולסייע לו לנסוק קדימה. במאמר הבא, נעסוק בניצול הזדמנויות באינטרנט ובפרט, בניצול ארווויזיון 2019 לטובתכם העסקית!
קיימות טעויות קידום רבות שניתן לדבר עליהן וללא ספק הן עולות על 5 בלבד. לכן, קיבצנו עבורכם 5 קבוצות של שיטות קידום (כפי שאנו אוהבים לכנות אותן) שבאמת, אבל באמת עדיף להימנע מהן!
פרופיל קישורים הוא רשת הקישורים לאתר מסוים, מאתרים אחרים ופורטלים. לכל אתר ברמת העיקרון, צריך להיות פרופיל קישורים ומעבר לכך, ככל שפרופיל הקישורים של האתר יהיה מספיק איכותי ואמין, כך גם אמור לעלות הדירוג של אותו אתר בגוגל.
מבין כל שיטות הקידום, ניתן לומר שקישור ידידותי הוא מושג שבעלי אתרים רבים אינם מכירים ושמים עליו דגש. אולם, היות ומדובר בפרמטר חשוב עבור מנוע החיפוש, הגולשים ואף אפשרויות נוספות באתר, הכנו עבורכם מאמר שיסקור בקצרה את הנושא.
לאחרונה, קיבלנו אישור רשמי לכך שמבחינת גוגל, אין חשיבות לתג ה-ניוז מטה. מה זה בדיוק אומר מבחינת קידום אתרי חדשות, וכיצד ניתן בכל זאת לסייע לקידום אתר ולביסוסו כאתר חדשות במנוע החיפוש?
הנה כמה טיפים אשר יוכלו לכוון אתכם לקהל יעד מתאים ופוטנציאלי. הכנסו וקראו
הפניות חשובות לשני צדדים: לגולש ולגוגל – מה חשיבותן ולמה צריך לבצע אותם כמו שצריך, על כך במאמר הבא