ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
נגישות
גוגל
5 טעויות קידום שכדאי להימנע מהן בכל מחיר

קיימות טעויות קידום רבות שניתן לדבר עליהן וללא ספק הן עולות על 5 בלבד. לכן, קיבצנו עבורכם 5 קבוצות של שיטות קידום (כפי שאנו אוהבים לכנות אותן) שבאמת, אבל באמת עדיף להימנע מהן!

כיצד ליצור חווית משתמש טובה מבלי לפגוע בקידום האתר
קידום אתר יעיל וחווית משתמש טובה הם במידה רבה ה"חלום" של כל בעלי ומקדמי האתרים. במאמר הבא, נסביר מהן הטעויות הנפוצות הגורמות לסתירה בין השניים וכמו כן, איך ניתן להתגבר עליה.
למה חשוב לעשות פרופיל קישורים פנימיים לאתר?

פרופיל קישורים הוא רשת הקישורים לאתר מסוים, מאתרים אחרים ופורטלים. לכל אתר ברמת העיקרון, צריך להיות פרופיל קישורים ומעבר לכך, ככל שפרופיל הקישורים של האתר יהיה מספיק איכותי ואמין, כך גם אמור לעלות הדירוג של אותו אתר בגוגל.

למה חשוב ליצור "קישורים ידידותיים" (Friendly URLs)?

מבין כל שיטות הקידום, ניתן לומר שקישור ידידותי הוא מושג שבעלי אתרים רבים אינם מכירים ושמים עליו דגש. אולם, היות ומדובר בפרמטר חשוב עבור מנוע החיפוש, הגולשים ואף אפשרויות נוספות באתר, הכנו עבורכם מאמר שיסקור בקצרה את הנושא.

קידום באינסטגרם - איך עושים את זה?
בדיוק כמו כל תחום קידומי אחר, הקידום באינסטגרם הוא תורה בפני עצמה. במאמר הבא, נציע לכם כמה דרכים מעשיות ובסיסיות שיסייעו לכם להקים ולבסס את פרופיל האינסטגרם של העסק.
ערוץ יוטיוב - האם זה באמת עוזר לקידום אתרים?
החזקת ערוץ יוטיוב והעלאת סרטונים קבועים איננה משימה פשוטה בכלל. במאמר הבא, נשים לרגע בצד את עניין הקידום האורגני ונתרכז בכדאיות של הקמת ערוץ יוטיוב עבור קידום התדמית של אתר העסק, משיכת גולשים ולקוחות חדשים.
האם פופאפ פוגע בקידום אתרים אורגני?
שימוש במודעות פופאפ הן עדיין מאוד פופולריות, גם במובייל. אולם, לפני שאתם קופצים לפרסם מודעה, כדאי מאוד להכיר את סוגי המודעות שגוגל לא כל כך אוהב ויכולות אף לפגוע בדירוג האתר.
חשיבות התקנת תעודת SSL
SSL חשוב עבור אבטחת האתר, אך גם עבור קידום האתר ודירוגו בגוגל. אם עדיין לא התעדכנתם בנושא, בהחלט הגיע הזמן!
חמש דרכים מוכחות לשפר את דירוג האתר בגוגל
במאמר הבא יוצגו חמש דרכים שיעזרו לכם לשפר את נראות האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל נתחיל בשאלה שהכי מעניינת את רוב בעלי האתרים: כמה זמן זה יקח?
שינויים באופן שבו גוגל מודדים Page Speed
מהירות הגלישה מהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור הגולש, אך גם עבור הדירוג של גוגל. כחלק ממגמת ההתחשבות הרבה של גוגל בחוויית המשתמש כמשפיעה על דירוג האתר, גם השדרוגים האחרונים בכלי PageSpeed Insights של גוגל PageSpeed Insight נועדו לשפר את יכולת הדפדפן להתחשב בחוויית המשתמש, בכל הקשור למהירות הגלישה לדפים.
על הפסקת התמיכה בתגית מטה לחדשות

לאחרונה, קיבלנו אישור רשמי לכך שמבחינת גוגל, אין חשיבות לתג ה-ניוז מטה. מה זה בדיוק אומר מבחינת קידום אתרי חדשות, וכיצד ניתן בכל זאת לסייע לקידום אתר ולביסוסו כאתר חדשות במנוע החיפוש?

שימוש יתר במילות מפתח לקידום אורגני
בשלב שאנו נמצאים בו כיום, כבר עברו הרבה מים בירדן בכל הקשור לשילוב מילות מפתח, שימוש יתר כאסטרטגיית קידום וכד'. כיום, גם מרבית המקדמים (האיכותיים), כותבי התוכן ובעיקר גוגל, יודעים שמדובר בשיטת קידום גרועה שרק מזיקה לאתר. להלן נביא כמה לקחים עיקריים שיוכיחו לכם אחת ולתמיד מדוע לא כדאי להשתמש במילות מפתח באופן מוגזם לקידום האתר.
על המעבר לאינדוקס קודם במובייל
בתחילת 2018 גוגל הודיעה כי היא הולכת להרחיב את אינדוקס ה- mobile-first לאתרים נוספים, כפי שידענו עוד משנת 2015. לכן, אם טרם התכוננתם, זה הזמן להפשיל שרוולים, לבחון את האתר שלכם ולבדוק שהוא אכן עומד בקריטריונים של מנוע החיפוש.
3 סיבות למה עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים ובינוניים
לאחרונה, יצא לנו לכתוב כמה וכמה מאמרים שעסקו מכיוונים שונים בקשיים שיכולים לאפיין אתרים גדולים לעומת קטנים בכל הקשור לקידום ודרוג בגוגל. לכן, החלטנו לאסוף כמה מן התובנות העיקריות ולעסוק ספציפית בשאלה: מדוע עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים לעומת גדולים?
איך להתקדם בגוגל בלי אתר?
לצד תחום קידום האתרים המתחדש והדינמי, גוגל מציעה לעסקים לא מעט דרכים חדשות להתקדם במנוע החיפוש ללא אתר ולהופיע בתוצאות הראשונות. לאילו עסקים הדרכים הללו מיועדות והיכן עומדת שיטת הקידום הזו מול קידום האתר? ננסה לענות על השאלות במאמר הבא.
איך להתמודד עם תגובות שליליות מזויפות בגוגל ראשי
גילוי מפתיע של ביקורת שלילית על העסק ברשת אינה תופעה נדירה. כפי שנסביר במאמר, קיימות להופעתן של ביקורות שליליות סיבות שונות ומשונות שאינן בהכרח קשורות לשירות גרוע. אז  שניה לפני הבהלה לדירוג האתר בגוגל או לאיבוד לקוחות פוטנציאליים, הכנו מאמר שיסייע לכם להתמודד עם התופעה. קחו נשימה עמוקה והמשיכו לקרוא!
איך להתמודד עם חיפוש מסונן בחנויות וירטואליות מבחינת SEO
קידום אורגני (SEO) טוב לא קשור רק למילות וביטויי מפתח באופן בלעדי, אלא גם מושפע מגורמים רבים וביניהם האופן בו גוגל סורק את עמודי האתר, התוכן הקיים בה ומבנה האתר מבחינה טכנית. במאמר הבא בחנו להתמקד בקידום חנויות וירטואליות ובפרט, בבעיות הקשורות לחיפוש מסונן.
AMP Story
בעל עסק ואתר? כדאי שתקראו את המאמר הבא שעוסק ב"דבר הבא" בקידום אתרים אורגני
8 דרכים להשגת תוצאות מהירות מהקידום האורגני
חשוב לזכור שבקידום אורגני, צריך לחכות ולהמתין עד שרואים תוצאות, הכנסו לקרוא כמה טיפים שימושיים לסייע לקידום האורגני
מהם גורמי הדירוג החשובים ביותר לקידום האורגני
גוגל כידוע משנה מפעם לפעם את הגורמים המשפיעים על דירוג האתרים שלו. לכן, קיבצנו עבורכם כמה גורמים ודגשים שנמצאו כמאפיינים אתרים מובילים.
מהו תוכן משוכפל
בעלי אתרים חוזרים שוב ושוב על אותן טעויות המביאות לתוכן משוכפל ואתו גם בעיות שונות לאתר. אז מהם הגורמים לכך ומה ניתן לעשות כדי למנוע את התופעה?
הנגשת מספרי טלפון
אחת מן האפשרויות החדשות יחסית אשר מציעה גוגל לקידום אורגני של עסקים הוא שילוב מספרי טלפון שנראים תחת יותר ויותר מודעות. מדובר בשדרוג, שיאפשר לחלק מן העסקים להגדיל את הנגישות של הלקוחות לעסק על ידי העלאת הסבירות להתקשרות מידית. אז מה היא בדיוק האופציה הזו והיכן היא עומדת ביחס לקידום האורגני הרגיל בגוגל?
מה זה קלאוקינג
קלאוקינג או מיסוך, היא טכניקה לא חוקית אשר משמשת לרוב לשיפור דירוג האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, תוך רמאות של האלגוריתם. קראו עוד אודות התופעה, היחס אליו מבחינת מנועי החיפוש והדרכים בהן הוא עובד
מה המשמעות של provided not בגוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס הוא כלי אשר עד לפני שנים לא רבות הראה לנו כמעט במדוייק את ביטויי המפתח שהובילו לאתר שלנו. אולם כיום זה לא כך, עניין המצריך ממקדמי אתרים ובעלי אתרים למצוא דרכים יצירתיות שדרכן ניתן להפיק מידע שימושי אודות התנועה האורגנית לאתר.
חשיבות ביקורות ודירוגים בעמוד גוגל העסק שלי
Google My Business הפך זה מכבר לכלי קידומי משפיע ביותר, בייחוד על החיפושים המקומיים שנעשים ברשת. במאמר הבא נתעסק  בחשיבות הכלי, הגורמים המשפיעים עליו ובפרט, שימת הדגש הרצוי בכל הקשור לביקורת על העסק ושאר מרכיבי דירוג.
מה זה AMP ואיך זה עוזר לקידום האורגני
גוגל משיקה מפעם לפעם חידושים שנועדו לסייע לאתרים להתאים את עצמם למאפייני הגלישה הנוכחיים. אחד מהם, הוא ה-AMP אשא מסייע לאתרים להתאים דפים למובייל באופן בו ייטענו יותר מהר. קראו עוד אודות החידוש, יתרונותיו וחסרונותיו והקשר שלהם לקידום אורגני.
קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים אשר אינם פונים ללקוחות פרטיים הוא מורכב ודורש בעיקר שינוי מחשבתי. אתם מוזמנים לקרוא עוד אודות הגישה השיווקית, תרגומה לקידום יעיל והמרות, והדרך המנצחת לבניית קשר מניב עם לקוחות עסקיים.
קידום אתרים אורגני או ממומן
אחת מן השאלות המובהקות ביותר של עולם קידום, שיווק ופרסום העסקים ברשת היא: באיזו שיטת קידום לבחור, או באיזו להשקיע: אורגני או ממומן? על מנת לסייע לכם להכריע בהחלטה החשובה, הבאנו לפניכם כמה נקודות חשובות ורלוונטיות אודות הסוגיה.
קידום אתרי חנות
במידה והנכם בעלי חנויות חדשים או ותיקים, רצוי מאוד שתכירו את תחום אתרי החנויות ברשת ובייחוד את המאפיינים העיקריים עליהם יש להקפיד.
על קידום אתרים לוקאלי
עסקים קטנים עלולים להיתקל בלא מעט קשיים בשיווק וקידום ברשת, בייחוד לעומת רשתות המציעות שירות דומה, או ריבוי עסקים ותחרות גדולה בכלל. כדי לשפר את סיכוייהם, ניתן להשתמש באופציית הקידום הלוקאלי אשר מסייעת לעסק במציאת לקוחות פוטנציאליים, שיפור יחסי ההמרה ואף שיפור של מיתוג העסק.
קידום אתרים במובייל
על מנת לסייע לכם, כבעלי עסקים, לקדם ולשווק נכון אתרים במובייל בעידן הנוכחי, הכנו עבורכם כמה דגשים עיקריים.
איך עושים פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק היא אחת השיטות הנפוצות, אך המבלבלות הקיימות בתחום הקידום הממומן. מחד, מדובר ברשת נפוצה ופעילה כידוע, ומאידך מדובר באפיק אשר הידע הקיים לגביו נמוך יחסית וכל שכן, המיומנות בו. על מנת לעשות עבורכם קצת סדר בדברים, הכנו מאמר אשר כולו עוסק בתחום הקידום הממומן בפייסבוק!
פרסום ממומן לעסקים קטנים – במה כדאי להתמקד
עסקים קטנים רבים בוחרים (ובצדק) בדרך הפרסום הממומן, על אף מגבלות שונות המאפיינות אותם, כגון קהל לקוחות מצומצם, תקציב נמוך ועוד. המאמר הבא, נועד לסייע לעסקים קטנים להתחשב בגודל העסק ומאפייניו, על מנת למקסם ככל הניתן את הצלחת הפרסום הממומן.
מה זה LSI ואיך הוא יכול לסייע לנו לקדם את האתר שלנו
מאז 2003, משתמש גוגל בטכנולוגיה מהפכנית הקשורה לביטויי חיפוש של גולשים. בואו לגלות כיצד נוכל להשתמש בה לקידום האתר במנוע החיפוש.
איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם היא אופציה הקורצת לעסקים רבים, הודות לתפוצה ההולכת וגדלה של הרשת, הדרך הנוחה יחסית בה ניתן לפרסם בה והקשר הישיר לפייסבוק. ויזואליות, יצירתיות ושיווקיות הן שם המשחק!
מהו תג קנוניקל
תג הקנוניקל הינו דרך קלה יחסית לסייע למנועי החיפוש להתמודד עם בעיית תוכן הכפול. אולם, כאשר לוקחים בחשבון שתוכן כפול הוא בעיה אשר יכולה להתרחש בשני דפים באותו אתר ואף בשני דומיינים שונים, נשאלת השאלה: האם תג קנוניקל מתאים לפתירת כל בעיה של תוכן כפול? במאמר הבא, השתדלנו לענות על מספר שאלות מרכזיות אודות התג ושימושו.
קמפיין PPC מוצלח
הקידום הממומן הינו אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לקידום עסקים בעולם הפרסום של היום. רבים וטובים בוחרים לנהל את הקמפיין לבד ללא היעזרות בבעל מקצוע. עבור אותם בעלי עסקים ואחרים, קיבצנו עבורכם כמה טיפים שנועדו למנוע טעויות נפוצות וכמובן, לסייע לכם בניהול קמפיין מוצלח.
קידום ביטוי זנב ארוך בגוגל
מה החשיבות של ביטויי זנב ארוך ואיך הם באמת משפיעים ישירות על לקוח פוטנציאלי שבשל לרכישה. כל מה שצריך לדעת על ביטוי זנב ארוך בכתבה הבאה
איך לקדם אתר חנות
אתרי חנות נעשים נפוצים יותר ויותר. הקלות של הרכישה שיכולה להתבצע מכל מקום מעודדת שימוש בחנויות אינטרנטיות. יש כמה נקודות ודגשים חשובים שצריך להקפיד על מנת להפוך את החנות לידידותית לגולש וגם טובה לקידום בגוגל. הכנסו וקראו:
איך מבצעים פרסום ממומן ביוטיוב
אילו אפיקי פרסום וקידום מציע לנו יוטיוב? האם קמפיין כזה נחשב לזול? ומה חשוב לדעת עבור קמפיין אפקטיבי? על שאלות אלו ועוד קראו במאמר הבא.
מהן הדרכים הנכונות להגדלת תנועה לאתר שלכם

הנה כמה טיפים אשר יוכלו לכוון אתכם לקהל יעד מתאים ופוטנציאלי. הכנסו וקראו

גוגל העסק שלי - מדריך למתחילים
על אף שפלטפורמת Google My Business איננה פופולארית במיוחד בארץ, היא תופסת תאוצה הודות לשלל היתרונות הקיימים בה עבור עסקים.  לכן, קיבצנו עבורכם מידע שימושי אשר עשוי לסייע לכם להשתמש בכלי החינמי, הידידותי והאפקטיבי עבור העסק שלכם
איך ומתי מבצעים הפניות 301 או 302

הפניות חשובות לשני צדדים: לגולש ולגוגל – מה חשיבותן ולמה צריך לבצע אותם כמו שצריך, על כך במאמר הבא

לאן להפנות בקמפיין ממומן

לא יודעים איפה הכי נכון להנחית קמפיין ממומן, לדף נחיתה או לאתר? לחצו כאן כדי לדעת כמה דברים חשובים

איך למשוך את הגולש להישאר באתר שלנו?
היום זה כבר לא סוד שקידום אתר מביא להגדלת חשיפה בגוגל וכך גם מגדיל את כמות הכניסות לאתר אך מה באמת גורם לגולש להישאר באתר? כל זאת ועוד על עיצוב גרפי בכתבה הבאה:
עדכון גוגל "פינגווין" – איך עוברים בהצלחה?
רבים מתייחסים לעדכון פינגווין כאל עונש שגוגל מטילים על אתר, אך מהותו למעשה היא לזהות פעולות אשר מהוות הפרה ברורה של טכניקות קידום אשר פוגעות באיכות האתר. איך צולחים את העדכון? על כך בכתבה הבאה:
גוגל פנדה: העדכון שבאמת הפך את התוכן למלך
גוגל פנדה הוא שמו של העדכון באלגוריתם של גוגל שיצא ב-2011. מדובר במהפכה גדולה בעולם הקידום האורגני. איך זה שידרג את מעמד התוכן באתרים? היכנסו
האתר נעלם מגוגל: מה עליכם לעשות?
האתר נעלם מגוגל? ובכן, זה סימן על קידום אתרים לא נכון או על תקלה טכנית. היכנסו למאמר ובדקו מה עליכם לעשות כדי לחזור לגוגל
למה תוכן לא איכותי מאט לכם את הקידום?
התוכן הוא המלך, אבל תוכן לא איכותי לא מועיל לאתר שלכם. בעלי עסקים, תוכן איכותי ומקורי הוא הגורם המרכזי שיקדם לכם את האתר. לפניכם המאמר שיעשה לכם סדר בנושא
אופטימיזציה לאתר מובייל
הישראלי הממוצע משתמש בטלפון הנייד 7.5 שעות ביום (!), ולא מעט לטובת חיפוש שירותים ומוצרים באינטרנט. אז הנה שלושה טיפים שכדאי להכיר על אופטימיזציית אתר למובייל
מס דיגיטלי: האם גוגל ופייסבוק ישלמו מס בישראל?
ענקיות המדיה יידרשו לשלם מסים על הכנסותיהן בארץ. האם הדבר ישפיע על הקידום הממומן של העסקים הקטנים? רו"ח זיו איבגי, סמנכ"ל כספים בסלקטד, דן בסוגיה. חוזר שפורסם בתאריך 11/4/2016 בנושא פעילות תאגידים זרים בישראל באמצעות האינטרנט, מבקש לגבות מאותן חברות.
הגדלת גופן
קונטרסט