ליעוץ חינם השאר פרטים

קידום אתרים
צור קשר עם סלקטד
מיתוג-אינטרנטי
מיתוג אינטרנטי

מיתוג אינטרנטי

לפני שנגיע למיתוג אינטרנטי בואו נחדד רגע את המינוח מיתוג. מיתוג הוא דבר חשוב בכל עסק, אם נצטט את ספרי השיווק שם מסבירים שמיתוג מייצג את התפיסות והרגשות שיש לצרכן בנוגע למוצר או חברה מסוימת. לכל אחד מאתנו יש תפיסה לגבי חברה שהיא לאו דווקא נכונה ורציונאלית.

קחו דוגמה – מה אתם חושבים על מוצרים מתוצרת סין? רוב הצרכנים יסכימו שמדובר במוצרים זולים ובאיכות נמוכה. זהו המיתוג של היצרנים הסינים וקשה מאוד לשנותו. דוגמה אחרת היא עמדות הציבור בנוגע למוצרים של חברת אפל. רוב הציבור מזהה את מוצריה של חברת אפל כמוצרים יקרים ואיכותיים. זוהי התפיסה של הציבור, שכנראה אפל השקיעה מיליונים בשביל לתחזק אותה וזה לא משנה לאף אחד שאפל מייצרת את מוצריה בסין. הצרכן הוא אינו רציונאלי ונותן חשיבות רבה למיתוג, למרות שזה אינו נעשה במודע.

העסקים היום פועלים בשוק רב ערוצי, כאשר אחד הערוצים שלהם הוא האינטרנט. מוצרים רבים שפעם היו נמכרים בחנויות היום נמכרים ברשת. ישנן אין ספור חנויות אינטרנטיות ונראה שכל דבר ניתן לרכוש היום אונליין. ישנם אפילו מוצרים ושירותים שזהו ערוץ השיווק היחידי עבורם. לכן די ברור למה יש צורך במיתוג אינטרנטי.

מיתוג אינטרנטי אינו מיועד אך ורק לחנויות און ליין אשר מוכרות מוצרים באינטרנט. האינטרנט הוא כלי תקשורת המונים כמו הטלוויזיה, הרדיו והעיתונות הכתובה. למעשה הוא שילוב של שלושתם ביחד והוא רב עוצמה.

האינטרנט אינו מתקיים בנפרד מהעולם שבחוץ. כל מה שקורה בעולם משתקף באינטרנט וכל מה שקורה באינטרנט מסוקר בהרחבה בעולם. לכם מיתוג אינטרנטי אינו מיועד אך ורק למי שעוסק במכירות באינטרנט אלא לכולם.

מיתוג אינטרנטי משפיע על העולם שבחוץ. ניתן להשתמש במדיום האינטרנט על מנת לעסוק במיתוג אינטרנטי של כל מוצר ועסק. האינטרנט מציע כלים רבים וניתן לתקוף את הנושא מכיוונים רבים. ניתן להקים אתר אינטרנט רשמי המייצג את החברה ושם להכניס את התוכן הפרסומי המייצג את המסרים הפרסומיים של החברה והמיתוג שלה.

ניתן לעשות קמפיין פרסום באתרי אינטרנט ובמנועי חיפוש. ניתן להשתמש ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד אחרים. ניתן להפיק סרטונים ואין ספור אמצעים להשיג מיתוג אינטרנטי.

מיתוג אינטרנטי יכול להשתמש גם באמצעים בלתי רשמיים להשיג את מטרתו. הרבה מהתכנים שתראו באינטרנט הם אינם פרסומות רשמיות, אלא תוכן שיווקי – פרסומות סמויות או פרסום גרילה הנועד לשרת את מטרת המיתוג האינטרנטי. לכל אמצעי פרסום באינטרנט יש את היתרונות והחסרונות שלו. אם רוצים להצליח בעסקים היום יש לקחת בחשבון את קידום האינטרנט ולהתייעץ עם המומחים בתחום.

שירותים נוספים
בניית אתרים
בניית אתרים
ניהול מוניטין
ניהול מוניטין
קידום אורגני
קידום אורגני
קידום ממומן
קידום ממומן
מיתוג אינטרנטי
מיתוג אינטרנטי
אחסון אתרים
אחסון אתרים